Wyszukiwarka Google

Zmiany w algorytmie Google od 2000 roku po dzień dzisiejszy (2012)

Znajomość daty wejścia w życie zmiany algorytmu Google może niekiedy być w stanie wytłumaczyć, dlaczego nasza strona np. dostała filtr, w wyniku którego zanotowaliśmy spadek z TOP10 na np. TOP50. Zwłaszcza od pewnego czasu, kiedy Google informuje nas o tym, co i kiedy wdraża (po fakcie, ale jednak), możemy w niektórych sytuacjach z dużą dozą prawdopodobieństwa stwierdzić, za co zostaliśmy ukarani. I automatycznie otrzymujemy wskazówki, co zrobic, aby usunąć przyczynę spadku i wrócić na pozycje, jakie strona zajmowała przed nałożeniem na nią filtru.

SEOmoz przygotował tabelaryczne zestawienie wszystkich najważniejszych zmian, jakie zostały wdrożone podczas ostatnich 12 lat w Google. Całość została podzielona na lata, w obrębie których zmiany ustawiono chronologicznie.

 

Zmiany w algorytmie Google 2000-2012

 

Po kliknięciu w odnośniki zostajemy przekierowani do omówienia danej zmiany. Warto zauważyć, że nie są to tylko „SEOmozowe” odnośniki, ale też np. do wpisów na blogu Google – dzięki czemu zestawienie zyskuje na wartości.

Polecam wszystkim tym, którzy oprócz zgłębiania przyczyn filtrów i banów mają … dużo czasu :).

GD Star Rating
loading...
Zmiany w algorytmie Google od 2000 roku po dzień dzisiejszy (2012), Zmiany w algorytmie Google od 2000 roku po dzień dzisiejszy (2012), 9.5 out of 10 based on 4 ratings Zmiany w algorytmie Google od 2000 roku po dzień dzisiejszy (2012)

Zobacz inne wpisy z tej kategorii

napisał/a 1334 artykułów na rzecz Bloga SEO

Optymalizacja i pozycjonowanie stron i sklepów internetowych w Google to moja pasja.

Od 2008 roku jako Top Contributor pomagam webmasterom rozwiązywać problemy z widocznością ich stron w Google na Forum Pomocy Google dla Webmasterów, na którym jestem najdłuższym stażem TC w Polsce.

W 2010 roku roku założyłem pierwszego w Polsce bloga SEO skierowanego nie do branży SEO, ale stricte do właścicieli stron, na którym przystępnym językiem przybliżam Wskazówki Google dla Webmasterów, opisuję i komentuję zmiany, jakie zachodzą w algorytmie Google. Publikując wskazówki odnośnie tego, jak rozwijać strony, aby rankowały wysoko w Google, pomagam im zwiększać ruch na stronach z naturalnych wyników wyszukiwania.

SEO to także moje życie zawodowe – firma SEOProfi, której jestem właścicielem, świadczy usługi na rynku polsko, anglo- i niemieckojęzycznym.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *