Wyszukiwarka Google
13 kwietnia 2012

Znajomość daty wejścia w życie zmiany algorytmu Google może niekiedy być w stanie wytłumaczyć, dlaczego nasza strona np. dostała filtr, w wyniku którego zanotowaliśmy spadek z TOP10 na np. TOP50. Zwłaszcza od pewnego czasu, kiedy Google informuje nas o tym, co i kiedy wdraża (po fakcie, ale jednak), możemy w niektórych sytuacjach z dużą dozą prawdopodobieństwa stwierdzić, za co zostaliśmy ukarani. I automatycznie otrzymujemy wskazówki, co zrobic, aby usunąć przyczynę spadku i wrócić na pozycje, jakie strona zajmowała przed nałożeniem na nią filtru.

SEOmoz przygotował tabelaryczne zestawienie wszystkich najważniejszych zmian, jakie zostały wdrożone podczas ostatnich 12 lat w Google. Całość została podzielona na lata, w obrębie których zmiany ustawiono chronologicznie.

 

Zmiany w algorytmie Google 2000-2012

 

Po kliknięciu w odnośniki zostajemy przekierowani do omówienia danej zmiany. Warto zauważyć, że nie są to tylko „SEOmozowe” odnośniki, ale też np. do wpisów na blogu Google – dzięki czemu zestawienie zyskuje na wartości.

Polecam wszystkim tym, którzy oprócz zgłębiania przyczyn filtrów i banów mają … dużo czasu :).

GD Star Rating
loading...
Zmiany w algorytmie Google od 2000 roku po dzień dzisiejszy (2012), Zmiany w algorytmie Google od 2000 roku po dzień dzisiejszy (2012), 9.5 out of 10 based on 4 ratings Zmiany w algorytmie Google od 2000 roku po dzień dzisiejszy (2012)
O autorze
SEBASTIAN
MIŚNIAKIEWICZ
Autor bloga,
specjalista SEO
Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Pozycjonowanie to nie magia (jak często słyszę),
tylko ciężka, codzienna praca przy budowaniu marki

Zobacz, jak z Klientem pracujemy przy stronie >


Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *