Wyszukiwarka Google

Zmiany w algorytmie Google od 2000 roku po dzień dzisiejszy (2012)

Brak komentarzy

Znajomość daty wejścia w życie zmiany algorytmu Google może niekiedy być w stanie wytłumaczyć, dlaczego nasza strona np. dostała filtr, w wyniku którego zanotowaliśmy spadek z TOP10 na np. TOP50. Zwłaszcza od pewnego czasu, kiedy Google informuje nas o tym, co i kiedy wdraża (po fakcie, ale jednak), możemy w niektórych sytuacjach z dużą dozą prawdopodobieństwa stwierdzić, za co zostaliśmy ukarani. I automatycznie otrzymujemy wskazówki, co zrobic, aby usunąć przyczynę spadku i wrócić na pozycje, jakie strona zajmowała przed nałożeniem na nią filtru.

SEOmoz przygotował tabelaryczne zestawienie wszystkich najważniejszych zmian, jakie zostały wdrożone podczas ostatnich 12 lat w Google. Całość została podzielona na lata, w obrębie których zmiany ustawiono chronologicznie.

 

Zmiany w algorytmie Google 2000-2012

 

Po kliknięciu w odnośniki zostajemy przekierowani do omówienia danej zmiany. Warto zauważyć, że nie są to tylko „SEOmozowe” odnośniki, ale też np. do wpisów na blogu Google – dzięki czemu zestawienie zyskuje na wartości.

Polecam wszystkim tym, którzy oprócz zgłębiania przyczyn filtrów i banów mają … dużo czasu :).

GD Star Rating
loading...
Zmiany w algorytmie Google od 2000 roku po dzień dzisiejszy (2012), Zmiany w algorytmie Google od 2000 roku po dzień dzisiejszy (2012), 9.5 out of 10 based on 4 ratings Zmiany w algorytmie Google od 2000 roku po dzień dzisiejszy (2012)
autor 1380 artykułów opublikowanych na blogu

Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Top Contributor pomaga rozwiązywać te problemy na oficjalnym Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google?

Tak, chcę >>


Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii

Więcej w Wyszukiwarka Google
Czy mała ilość tekstu na stronie dyskwalifikuje ją w oczach Google?

Na pozycję strony w Google cały czas pracuje wiele czynników. Google mówi, że jest ich pomad 400 - warto zauważyć...

Zamknij