Wyszukiwarka Google

Zmiana wyglądu linków sponsorowanych w SERPach

Brak komentarzy

Na oficjalnym blogu Google poświęconym Adwords okazała się właśnie informacja o zmianie sposobu wyświetlania reklam emitowanych w linkach sponsorowanych.

Ponieważ, jak czytamy, często decyzje podejmowane są w oparciu o znane marki, Google zdecydowało o dodaniu adresu URL strony, której reklama jest emitowana w systemie, na końcu tytułu – tuż za znakiem „|”. Warto zauważyć, że domena wyświetlana jest bez przedrostka www (oszczędność miejsca – zawsze to 4 znaki jesteśmy do przodu :). Dotyczy to niektórych domen emitowanych na najwyższych miejscach – czyli w czołówce SERPów.

Można się łatwo domyśleć, że z pewnością w ten sposób promowane będą te reklamy, które charakteryzują się np. wysokim współczynnikiem CTR.

Adres strony nie będzie dodawany, jeżeli tytuł reklamy wraz z nim przekroczyłby 68 znaków.

GD Star Rating
loading...
autor 1380 artykułów opublikowanych na blogu

Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Top Contributor pomaga rozwiązywać te problemy na oficjalnym Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google?

Tak, chcę >>


Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii

Więcej w Wyszukiwarka Google
Więcej grafiki w wynikach wyszukiwania

Google będzie serwować nam więcej grafik w wynikach wyszukiwania, jeżeli z zapytania będzie wynikać, że szukamy zdjęć np. dodając do...

Zamknij