Wyszukiwarka Google

Zmiana wyglądu linków sponsorowanych w SERPach

Na oficjalnym blogu Google poświęconym Adwords okazała się właśnie informacja o zmianie sposobu wyświetlania reklam emitowanych w linkach sponsorowanych.

Ponieważ, jak czytamy, często decyzje podejmowane są w oparciu o znane marki, Google zdecydowało o dodaniu adresu URL strony, której reklama jest emitowana w systemie, na końcu tytułu – tuż za znakiem „|”. Warto zauważyć, że domena wyświetlana jest bez przedrostka www (oszczędność miejsca – zawsze to 4 znaki jesteśmy do przodu :). Dotyczy to niektórych domen emitowanych na najwyższych miejscach – czyli w czołówce SERPów.

Można się łatwo domyśleć, że z pewnością w ten sposób promowane będą te reklamy, które charakteryzują się np. wysokim współczynnikiem CTR.

Adres strony nie będzie dodawany, jeżeli tytuł reklamy wraz z nim przekroczyłby 68 znaków.

GD Star Rating
loading...

Zobacz inne wpisy z tej kategorii

napisał/a 1334 artykułów na rzecz Bloga SEO

Optymalizacja i pozycjonowanie stron i sklepów internetowych w Google to moja pasja.

Od 2008 roku jako Top Contributor pomagam webmasterom rozwiązywać problemy z widocznością ich stron w Google na Forum Pomocy Google dla Webmasterów, na którym jestem najdłuższym stażem TC w Polsce.

W 2010 roku roku założyłem pierwszego w Polsce bloga SEO skierowanego nie do branży SEO, ale stricte do właścicieli stron, na którym przystępnym językiem przybliżam Wskazówki Google dla Webmasterów, opisuję i komentuję zmiany, jakie zachodzą w algorytmie Google. Publikując wskazówki odnośnie tego, jak rozwijać strony, aby rankowały wysoko w Google, pomagam im zwiększać ruch na stronach z naturalnych wyników wyszukiwania.

SEO to także moje życie zawodowe – firma SEOProfi, której jestem właścicielem, świadczy usługi na rynku polsko, anglo- i niemieckojęzycznym.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *