Wyszukiwarka Google
7 czerwca 2011

Na oficjalnym blogu Google poświęconym Adwords okazała się właśnie informacja o zmianie sposobu wyświetlania reklam emitowanych w linkach sponsorowanych.

Ponieważ, jak czytamy, często decyzje podejmowane są w oparciu o znane marki, Google zdecydowało o dodaniu adresu URL strony, której reklama jest emitowana w systemie, na końcu tytułu – tuż za znakiem „|”. Warto zauważyć, że domena wyświetlana jest bez przedrostka www (oszczędność miejsca – zawsze to 4 znaki jesteśmy do przodu :). Dotyczy to niektórych domen emitowanych na najwyższych miejscach – czyli w czołówce SERPów.

Można się łatwo domyśleć, że z pewnością w ten sposób promowane będą te reklamy, które charakteryzują się np. wysokim współczynnikiem CTR.

Adres strony nie będzie dodawany, jeżeli tytuł reklamy wraz z nim przekroczyłby 68 znaków.

GD Star Rating
loading...
O autorze
SEBASTIAN
MIŚNIAKIEWICZ
Autor bloga,
specjalista SEO
Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Pozycjonowanie to nie magia (jak często słyszę),
tylko ciężka, codzienna praca przy budowaniu marki

Zobacz, jak z Klientem pracujemy przy stronie >


Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *