Optymalizacja stron

Zmiana domeny a SEO – za i przeciw, na co zwracać uwagę

2 komentarze

Każdy z nas prędzej czy później 9z reguły) staje przed dylematem – zmieniać domenę na inną, czy też nie. ostatnio i mnie to dotknęło – pracuję nad nową skórką i zastanawiałem się nad zmienieniem adresu bloga – albo i bloga samego w „coś więcej” – ostatecznie (chwilowo) z tego zrezygnowałem.

W bardzo ciekawy sposób przedstawiono proces podejmowania decyzji na SEOmozie, gdzie pojawił się wpis z bardzo interesującą grafiką:

 

 

Należy podkreślić, że jest to tzw. checklista tylko do przypadku zmiany domeny – nie analizowane są tutaj takie aspekty jak np. zmiana struktury adresów url. warto przeanalizować poszczególne checkboksy, aby uniknąć „niespodzianek” w przyszłości.

Zachęcam do odwiedzenia wpisu, który przedstawił powyższą grafikę. Znajduje się tam jeszcze kilka ciekawych linków, z którymi warto się zapoznać :)

GD Star Rating
loading...
Zmiana domeny a SEO - za i przeciw, na co zwracać uwagę, Zmiana domeny a SEO - za i przeciw, na co zwracać uwagę, 5.7 out of 10 based on 3 ratings Zmiana domeny a SEO - za i przeciw, na co zwracać uwagę
autor 1378 artykułów opublikowanych na blogu

Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Top Contributor pomaga rozwiązywać te problemy na oficjalnym Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google?

Tak, chcę >>


Opinie i Komentarze

Mati 10 marca 2012, 16:07

[albo i bloga samego w „coś więcej”]

Mam cichą nadzieję, że do przyszłej produkcji trafi jakiś dział/strona z narzędziami online (seo-stat, seostation) z konkretnym opisem (bez reklamowej papki) – taki zbiór w jednym miejscu dla laika :]

[zmienieniem adresu bloga]

Ja bym podpiął bloga do seo-profi.pl a na subdomenę wrzucił realizacje/usługi/ofertę lub jako podstrony a w sidebarze odesłania (same linki lub jakieś skrótowe info i linki) do nich. Lub w nowej skórce połączył całość, wyeksponował to i owo i w efekcie otrzymał zgrabne i czytelne połączenie bloga ze świadczeniem usług SEO, portfolio etc = „coś więcej” niż blog :}

Seo-Profi 10 marca 2012, 18:04

Dzięki Mati za feedback. Trafne uwagi. Będę miał to na uwadze.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii

Więcej w Optymalizacja stron
Czy firma SEO powinna znać się na … SEO? Czy musi znać Wytyczne Google dla Webmasterów?

SEO staje się tematem coraz bardziej popularnym. Rosnąca rola Internetu w naszym życiu oraz coraz większa ilość firm, które chcą...

Zamknij