Optymalizacja stron

Zmiana domeny a SEO – za i przeciw, na co zwracać uwagę

Każdy z nas prędzej czy później 9z reguły) staje przed dylematem – zmieniać domenę na inną, czy też nie. ostatnio i mnie to dotknęło – pracuję nad nową skórką i zastanawiałem się nad zmienieniem adresu bloga – albo i bloga samego w „coś więcej” – ostatecznie (chwilowo) z tego zrezygnowałem.

W bardzo ciekawy sposób przedstawiono proces podejmowania decyzji na SEOmozie, gdzie pojawił się wpis z bardzo interesującą grafiką:

 

 

Należy podkreślić, że jest to tzw. checklista tylko do przypadku zmiany domeny – nie analizowane są tutaj takie aspekty jak np. zmiana struktury adresów url. warto przeanalizować poszczególne checkboksy, aby uniknąć „niespodzianek” w przyszłości.

Zachęcam do odwiedzenia wpisu, który przedstawił powyższą grafikę. Znajduje się tam jeszcze kilka ciekawych linków, z którymi warto się zapoznać :)

GD Star Rating
loading...
Zmiana domeny a SEO - za i przeciw, na co zwracać uwagę, Zmiana domeny a SEO - za i przeciw, na co zwracać uwagę, 10.0 out of 10 based on 1 rating Zmiana domeny a SEO - za i przeciw, na co zwracać uwagę

Zobacz inne wpisy z tej kategorii

napisał/a 1334 artykułów na rzecz Bloga SEO

Optymalizacja i pozycjonowanie stron i sklepów internetowych w Google to moja pasja.

Od 2008 roku jako Top Contributor pomagam webmasterom rozwiązywać problemy z widocznością ich stron w Google na Forum Pomocy Google dla Webmasterów, na którym jestem najdłuższym stażem TC w Polsce.

W 2010 roku roku założyłem pierwszego w Polsce bloga SEO skierowanego nie do branży SEO, ale stricte do właścicieli stron, na którym przystępnym językiem przybliżam Wskazówki Google dla Webmasterów, opisuję i komentuję zmiany, jakie zachodzą w algorytmie Google. Publikując wskazówki odnośnie tego, jak rozwijać strony, aby rankowały wysoko w Google, pomagam im zwiększać ruch na stronach z naturalnych wyników wyszukiwania.

SEO to także moje życie zawodowe – firma SEOProfi, której jestem właścicielem, świadczy usługi na rynku polsko, anglo- i niemieckojęzycznym.

Opinie i Komentarze

Mati 10 marca 2012, 16:07

[albo i bloga samego w „coś więcej”]

Mam cichą nadzieję, że do przyszłej produkcji trafi jakiś dział/strona z narzędziami online (seo-stat, seostation) z konkretnym opisem (bez reklamowej papki) – taki zbiór w jednym miejscu dla laika :]

[zmienieniem adresu bloga]

Ja bym podpiął bloga do seo-profi.pl a na subdomenę wrzucił realizacje/usługi/ofertę lub jako podstrony a w sidebarze odesłania (same linki lub jakieś skrótowe info i linki) do nich. Lub w nowej skórce połączył całość, wyeksponował to i owo i w efekcie otrzymał zgrabne i czytelne połączenie bloga ze świadczeniem usług SEO, portfolio etc = „coś więcej” niż blog :}

Seo-Profi 10 marca 2012, 18:04

Dzięki Mati za feedback. Trafne uwagi. Będę miał to na uwadze.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *