10 marca 2012 | Aktualizacja: 12 marca 2012
Optymalizacja stron

Każdy z nas prędzej czy później 9z reguły) staje przed dylematem – zmieniać domenę na inną, czy też nie. ostatnio i mnie to dotknęło – pracuję nad nową skórką i zastanawiałem się nad zmienieniem adresu bloga – albo i bloga samego w “coś więcej” – ostatecznie (chwilowo) z tego zrezygnowałem.

W bardzo ciekawy sposób przedstawiono proces podejmowania decyzji na SEOmozie, gdzie pojawił się wpis z bardzo interesującą grafiką:

 

 

Należy podkreślić, że jest to tzw. checklista tylko do przypadku zmiany domeny – nie analizowane są tutaj takie aspekty jak np. zmiana struktury adresów url. warto przeanalizować poszczególne checkboksy, aby uniknąć “niespodzianek” w przyszłości.

Zachęcam do odwiedzenia wpisu, który przedstawił powyższą grafikę. Znajduje się tam jeszcze kilka ciekawych linków, z którymi warto się zapoznać :)

Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google? Umów się ze mną na 15 minut bezpłatnych konsultacji. Sprawdzę na czym stoimy i co mogę dla Ciebie zrobić





    SEBASTIAN
    MIŚNIAKIEWICZ
    Autor bloga,
    specjalista SEO
    Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

    Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Google dla Webmasterów.

    GD Star Rating
    loading...
    Zmiana domeny a SEO - za i przeciw, na co zwracać uwagę

    5.7103

    OPINIE I KOMENTARZE

    Mati 10 marca 2012, 16:07

    [albo i bloga samego w „coś więcej”]

    Mam cichą nadzieję, że do przyszłej produkcji trafi jakiś dział/strona z narzędziami online (seo-stat, seostation) z konkretnym opisem (bez reklamowej papki) – taki zbiór w jednym miejscu dla laika :]

    [zmienieniem adresu bloga]

    Ja bym podpiął bloga do seo-profi.pl a na subdomenę wrzucił realizacje/usługi/ofertę lub jako podstrony a w sidebarze odesłania (same linki lub jakieś skrótowe info i linki) do nich. Lub w nowej skórce połączył całość, wyeksponował to i owo i w efekcie otrzymał zgrabne i czytelne połączenie bloga ze świadczeniem usług SEO, portfolio etc = “coś więcej” niż blog :}

    Seo-Profi 10 marca 2012, 18:04

    Dzięki Mati za feedback. Trafne uwagi. Będę miał to na uwadze.

    Skomentuj

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Inne wpisy z tej kategorii