Optymalizacja stron, Search Console
28 października 2010

Jeżeli coś działo się z naszą witryną, np. przesadziliśmy z ilością słów kluczowych na stronie, poprzez stworzenie stopki zawierającej … sto (i więcej!) słów kluczowych przy zweryfikowanej domenie istniała duża szansa, że Google wyśle nam automatyczną wiadomość, w stylu:

„Szanowny właścicielu lub webmasterze witryny xxxxxx.pl!

Podczas indeksowania Twoich stron wykryliśmy, że na niektórych z nich stosowane są techniki niezgodne ze wskazówkami dotyczącymi jakości, które można znaleźć pod następującym adresem: http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?answer=35769&hl=pl.

Wykryliśmy ukryty tekst w Twojej witrynie. Na przykład pod adresem http://www.xxxxxxx.pl/index-6.php znaleźliśmy:

/* W tym miejscu lista 13 fraz oddzielonych ‚|’  (około 30 wyrazów)*/

Więcej informacji na temat ukrytego tekstu można znaleźć na stronie http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?answer=66353&hl=pl.

W celu utrzymania jakości naszej wyszukiwarki zaplanowaliśmy tymczasowe usunięcie stron witryny xxxxxxx.pl z naszych wyników wyszukiwania na co najmniej 30 dni.”

Tymczasem można ustawić w Narzędziach adres email, pod który Google wyśle nam takie info. Ważne – adres email musi być skojarzony z kontem Google.

Jest to spore udogodnienie i w wielu przypadkach umożliwi szybszą reakcję na komunikat otrzymany przez Google.

Więcej informacji znajdziemy na stronie http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?answer=140528&hl=pl

O autorze
SEBASTIAN
MIŚNIAKIEWICZ
Autor bloga,
specjalista SEO
Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Pozycjonowanie to nie magia (jak często słyszę),
tylko ciężka, codzienna praca przy budowaniu marki

Zobacz, jak z Klientem pracujemy przy stronie >


Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii