Optymalizacja stron

Wytyczne Google dla Webmasterów

Określenie to jest bardzo dobrze znane wszystkim osobom związanym z branżą SEO. Stanowi ono zbiór wytycznych iw skazówek, jakimi powinni kierować się webmasterzy.

Wytyczne Google dla Webmasterów to podstawowa lektura także i tych osób, które dopiero zaczynają „wgryzać się” w temat pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych. Dzięki nim dowiedzą się np., czy Google zezwala na uczestnictwo w systemach wymiany linków, jaka powinna być dobra strona internetowa czy dozwolone jest ukrywanie tekstu na stronie itp.

Wskazówki zawarte nie zawsze wydają się nam być zrozumiałymi czy …. sensownymi. Coraz większa jednak grupa osób, która się do nich stosuje oraz coraz bardziej stanowcze kroki, jakie podejmuje Google w walce ze spamem w Internecie pozwalają sądzić, że zaczynają one odgrywać coraz większą rolę w naszym życiu.

Warto się z nimi zapoznać, aby znać stanowisko Google w różnych kwestiach związanych z promocją stron w Internecie.

GD Star Rating
loading...
Wytyczne Google dla Webmasterów, Wytyczne Google dla Webmasterów, 4.4 out of 10 based on 5 ratings Wytyczne Google dla Webmasterów

Zobacz inne wpisy z tej kategorii

napisał/a 1334 artykułów na rzecz Bloga SEO

Optymalizacja i pozycjonowanie stron i sklepów internetowych w Google to moja pasja.

Od 2008 roku jako Top Contributor pomagam webmasterom rozwiązywać problemy z widocznością ich stron w Google na Forum Pomocy Google dla Webmasterów, na którym jestem najdłuższym stażem TC w Polsce.

W 2010 roku roku założyłem pierwszego w Polsce bloga SEO skierowanego nie do branży SEO, ale stricte do właścicieli stron, na którym przystępnym językiem przybliżam Wskazówki Google dla Webmasterów, opisuję i komentuję zmiany, jakie zachodzą w algorytmie Google. Publikując wskazówki odnośnie tego, jak rozwijać strony, aby rankowały wysoko w Google, pomagam im zwiększać ruch na stronach z naturalnych wyników wyszukiwania.

SEO to także moje życie zawodowe – firma SEOProfi, której jestem właścicielem, świadczy usługi na rynku polsko, anglo- i niemieckojęzycznym.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *