18 czerwca 2017 | Aktualizacja: 12 października 2019
Branża SEO

Dowiedz się, jak pozyskiwać więcej klientów z Google poprzez swoją stronę.

Zapisz się na newsletter

Na start otrzymasz aż cztery ebooki, dzięki którym dowiesz się:

1) Dlaczego strona może być niewidoczna w Google?
2) Jak wybrać firmę SEO?
3) O co musisz zapytać firmę SEO?
4) Jakie błędy popełniają klienci firm SEO?

OPINIE I KOMENTARZE

Aneta 27 sierpnia 2017, 10:00

Jest taki trend w branży SEO chociaż nazwałabym to bardziej branżą pozycjonowanie, że tutaj wszystko zmienia się bardzo szybko. Prawda jest jednak taka, że bardzo szybko dezaktualizują się techniki zrobienia na szaro algorytmu Google. Założenia Google nie zmieniły się chyba od początku. Po prostu algorytm coraz lepiej te założenia wypełnia i coraz mniej jest dziur, żeby “obejść” algorytm.

Sebastian Miśniakiewicz 1 listopada 2017, 9:42

Amen – nic dodać, nic ująć :)

MR. Cin 20 września 2017, 18:07

Ktoś mi polecił ten blog.
Tak go sobie przeglądam i to jest chyba jedyny w miarę pożyteczny artykuł tak gdzieś od 3 lat, reszta to czyste lanie wody, wręcz nazwałbym to produkcją spamu.
Więc tak, nie ma co tracić czasu na czytanie “celebryty”, który prowadzi tego bloga. Dzięki.

Sebastian Miśniakiewicz 1 listopada 2017, 9:37

Dziękuję za miłe słowa :) – no cóż, ja piszę to, co uważam za właściwe, a nie to, co jest “poprawne politycznie” :)

Maciej B 29 października 2017, 12:55

Tak coś w tym jest , jakby to oczywiste że dobra treść jest bardzo ważna a jednak ciągle szuka się się w sieci jakiś zaklęć i najpewniejszych sposobów na google. Staram się wrzucać dużo treści na moją stronę firmową. Mam od kliku tygodni nową responzywną wersję i w wyniku tej przeprowadzki wyniki spadły. Największym wyzwaniem dla mnie osobiście jest zdobywanie wartościowych linków.

Sebastian Miśniakiewicz 1 listopada 2017, 9:18

Maciek,
strona nie spadnie, jak masz poprawnie wdrożoną wersję RWD. Na pewno dokonałeś jakiś poprawek, w wyniku których zmieniła się treść na stronie – a to z kolei spowodowało jej spadki w SERPach
Co do linków – złe podejście; największym wyzwaniem ma być TREŚĆ na stronie, nie linki :)

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii