Optymalizacja stron
11 czerwca 2010

Atrybut Title strony pełni taką samą rolę jak tytuł książki – mówi nam, o czym jest dana strona. Krótko i zwięźle. Tak, jak tytuł książki nie może być za długi, tak i tytuł strony musi odzwierciedlać jej zawartość.

Przy jego tworzeniu należy pamiętać o kilku zasadach:

1) Długość tytułu strony nie powinna przekraczać 65 znaków

2) Każda strona w serwisie powinna mieć osobny tytuł

3) Unikajmy takich „tytułów”, jak „Nowa strona”, „Home Page”, „Bez nazwy”

W tytule powinna znaleźć się nazwa firmy i zakres jej działalności, np. „Bekot – systemy dociepleń”. Unikajmy powielania słów kluczowych – to działa wprawdzie (jeszcze) pozytywnie na pozycjonowanie, ale lepiej utworzyć tytuł w postaci „Koro – nauka prawo jazdy”, niż „Koro – nauka jazdy, nauka prawo jazdy, prawo jazdy, jazdy”.

Algorytm coraz lepiej radzi sobie z takimi praktykami – lepiej sprawdzić, co słychać u konkurencji lub napisać wpis na blogu firmowym o najczęściej popełnianych błędach na egzamin na prawo jazdy. Z Title „zakombinujemy” – ale na krótką metę. Nie lepiej zbudować sobie mocną pozycję w długim okresie czasu? :)

GD Star Rating
loading...
W jaki sposób tworzyć właściwe tytuły stron (Title), W jaki sposób tworzyć właściwe tytuły stron (Title), 8.0 out of 10 based on 2 ratings W jaki sposób tworzyć właściwe tytuły stron (Title)
O autorze
SEBASTIAN
MIŚNIAKIEWICZ
Autor bloga,
specjalista SEO
Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Chcesz zwiększyć widoczność
Twojej strony w Google?

Tak, chcę


Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii