Optymalizacja stron

W jaki sposób tworzyć właściwe tytuły stron (Title)

Atrybut Title strony pełni taką samą rolę jak tytuł książki – mówi nam, o czym jest dana strona. Krótko i zwięźle. Tak, jak tytuł książki nie może być za długi, tak i tytuł strony musi odzwierciedlać jej zawartość.

Przy jego tworzeniu należy pamiętać o kilku zasadach:

1) Długość tytułu strony nie powinna przekraczać 65 znaków

2) Każda strona w serwisie powinna mieć osobny tytuł

3) Unikajmy takich „tytułów”, jak „Nowa strona”, „Home Page”, „Bez nazwy”

W tytule powinna znaleźć się nazwa firmy i zakres jej działalności, np. „Bekot – systemy dociepleń”. Unikajmy powielania słów kluczowych – to działa wprawdzie (jeszcze) pozytywnie na pozycjonowanie, ale lepiej utworzyć tytuł w postaci „Koro – nauka prawo jazdy”, niż „Koro – nauka jazdy, nauka prawo jazdy, prawo jazdy, jazdy”.

Algorytm coraz lepiej radzi sobie z takimi praktykami – lepiej sprawdzić, co słychać u konkurencji lub napisać wpis na blogu firmowym o najczęściej popełnianych błędach na egzamin na prawo jazdy. Z Title „zakombinujemy” – ale na krótką metę. Nie lepiej zbudować sobie mocną pozycję w długim okresie czasu? :)

GD Star Rating
loading...
W jaki sposób tworzyć właściwe tytuły stron (Title), W jaki sposób tworzyć właściwe tytuły stron (Title), 8.0 out of 10 based on 2 ratings W jaki sposób tworzyć właściwe tytuły stron (Title)

Zobacz inne wpisy z tej kategorii

napisał/a 1334 artykułów na rzecz Bloga SEO

Optymalizacja i pozycjonowanie stron i sklepów internetowych w Google to moja pasja.

Od 2008 roku jako Top Contributor pomagam webmasterom rozwiązywać problemy z widocznością ich stron w Google na Forum Pomocy Google dla Webmasterów, na którym jestem najdłuższym stażem TC w Polsce.

W 2010 roku roku założyłem pierwszego w Polsce bloga SEO skierowanego nie do branży SEO, ale stricte do właścicieli stron, na którym przystępnym językiem przybliżam Wskazówki Google dla Webmasterów, opisuję i komentuję zmiany, jakie zachodzą w algorytmie Google. Publikując wskazówki odnośnie tego, jak rozwijać strony, aby rankowały wysoko w Google, pomagam im zwiększać ruch na stronach z naturalnych wyników wyszukiwania.

SEO to także moje życie zawodowe – firma SEOProfi, której jestem właścicielem, świadczy usługi na rynku polsko, anglo- i niemieckojęzycznym.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *