Optymalizacja stron
11 czerwca 2010

Atrybut Title strony pełni taką samą rolę jak tytuł książki – mówi nam, o czym jest dana strona. Krótko i zwięźle. Tak, jak tytuł książki nie może być za długi, tak i tytuł strony musi odzwierciedlać jej zawartość.

Przy jego tworzeniu należy pamiętać o kilku zasadach:

1) Długość tytułu strony nie powinna przekraczać 65 znaków

2) Każda strona w serwisie powinna mieć osobny tytuł

3) Unikajmy takich „tytułów”, jak „Nowa strona”, „Home Page”, „Bez nazwy”

W tytule powinna znaleźć się nazwa firmy i zakres jej działalności, np. „Bekot – systemy dociepleń”. Unikajmy powielania słów kluczowych – to działa wprawdzie (jeszcze) pozytywnie na pozycjonowanie, ale lepiej utworzyć tytuł w postaci „Koro – nauka prawo jazdy”, niż „Koro – nauka jazdy, nauka prawo jazdy, prawo jazdy, jazdy”.

Algorytm coraz lepiej radzi sobie z takimi praktykami – lepiej sprawdzić, co słychać u konkurencji lub napisać wpis na blogu firmowym o najczęściej popełnianych błędach na egzamin na prawo jazdy. Z Title „zakombinujemy” – ale na krótką metę. Nie lepiej zbudować sobie mocną pozycję w długim okresie czasu? :)

O autorze
SEBASTIAN
MIŚNIAKIEWICZ
Autor bloga,
specjalista SEO
Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Pozycjonowanie to nie magia (jak często słyszę),
tylko ciężka, codzienna praca przy budowaniu marki

Zobacz, jak z Klientem pracujemy przy stronie >


Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii