Optymalizacja stron

Tworząc stronę myślmy o ludziach, nie robotach

3 komentarze

Niby jest to jasne, ale patrząc się na wątki na naszym Forum Google, śledząc inne blogi widać, że w dalszym ciągu na pierwszym planie jest nie to, aby zrobić super stronę dla człowieka, ale to, aby … Google ją polubił. Czyli robimy optymalizację – title, nagłówki, alty w obrazkach. Roboty się cieszą, ludzie … chyba też?

Niedawno pisałem o tym, jak Panda zmieni świat SEO. A teraz oglądam zaległy filmit z Matt’em i … proszę, potwierdzenie.

Proste pytanie – czy lepiej spędzić czas z pełni zoptymalizowaną stroną czy z … kociątami? Odpowiedź jest szybko – z kociętami. Dlaczego? Koty mają w sobie to „coś”, co wyzwala emocje.

Przesłanie jest proste – dobra strona to nie taka, gdzie wszystko „gra pod kątem SEO”. Ale taka, która sprawia, że ludzie chętniej ją odwiedzają, dzielą się jej adresem ze znajomymi itp. Wiem, wiem – pisałem już o tym nie raz. Jednak jak czytam o Pandzie, jak widzę kolejne zalecenia czy spostrzeżenia osób, które działają na rynku, gdzie „miś” jest już widoczny nie mogę robić inaczej – dopóki nie mamy Pandy w Polsce (chyba…) możemy się przygotowywać do zmian. Ale jak wejdzie (jest???) to Ci, co szybciej odrobią zadanie domowe będą na czele – pamiętajmy o tym :)

GD Star Rating
loading...
Tworząc stronę myślmy o ludziach, nie robotach, Tworząc stronę myślmy o ludziach, nie robotach, 10.0 out of 10 based on 1 rating Tworząc stronę myślmy o ludziach, nie robotach
autor 1378 artykułów opublikowanych na blogu

Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Top Contributor pomaga rozwiązywać te problemy na oficjalnym Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google?

Tak, chcę >>


Opinie i Komentarze

Colin 26 czerwca 2011, 0:17

Optymalizacja pod kątem usability jest często sprzeczna z SEO. Na przykład dla ludzi pełne posty na stronach głównych blogów są lepsze niż fragmenty, podobnie myślniki w adresach i długie adresy są niepożądane.

Seo-Profi 26 czerwca 2011, 0:40

Dlatego dobrze kiedyś ktoś powiedział. Tzw. na uwagę webmastera, że ze strony głównej nie powinno wychodzić za dużo linków wewnętrznych, że lepiej jest pogrupować ofertę w działy, aby była bardziej przejrzysta i … lepiej indeksowała się Google: „Mam gdzieś Google, liczą się moi Klienci, a oni chcą TO i TAK właśnie będzie”.
Jest to coraz bardziej zgodne z tym, co piszą na SEOMozie np. czy co powiedział niedawno Matt – dla Google nie będzie liczyć się strona w pełni zoptymalizowana, ale taka, którą będą lubić ludzie…
Idą nowe czasy – czuję, że Panda coraz bliżej :)

Anonim 8 listopada 2016, 23:43

Moim marzeniem jest zaspamować google tak bardzo, by zbankrutował. Pieprzony monopolista

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii

Więcej w Optymalizacja stron
Link Juice Keeper – kontrola nad niedziałającymi stronami w WordPressie

Dzisiaj, przed kolejną dawką postów, które mam nadzieję jutro i pojutrze opublikować, krótko o jednej wtyczce do Wordpressa, która pozwala...

Zamknij