29 listopada 2013 | Aktualizacja: 29 czerwca 2018
Branża SEO
Nazwa.pl i Sunrise System

Kolejne przejęcie w polskiej branży SEO? Ciekawy wątek pojawił się wczoraj na Pio, w którym czytamy, że

Nazwa.pl i Sunrise System podpisały umowę o strategicznym partnerstwie. Obie spółki połączyła wspólna misja – dostarczania rozwiązań pozwalających zaistnieć innym podmiotom w Internecie.

Jeżeli informacja się potwierdzi to byłoby to kolejne połączenie w branży – wcześniej pisałem m.in. o tym, że Bauer kupił Artefakta czy że firma Sunrise System ma nowego właściciela – notabene też jest nim …. Bauer..

Piszę “jeżeli się potwierdzi”, ponieważ strona źródłowa, dostępna pod tym adresem …. została skasowana, o czym możecie się sami przekonać (na wszelki wypadek zrobiłem preentscreen’a)

sunrise system i nazwa.pl

W Google jeszcze wpis widać

Nazwa.pl i Sunrise System

ale cache’au już nie :(

Nie wiem, jak to interpretować – ktoś się pośpieszył i za szybko puścił informację w świat?

Chociaż teraz na Google+ dostałem linka od Rafała, zgodnie z którym na stronie Nazwa.pl mamy już informację o tym, kto świadczy dla nich usługi SEO

Pozycjonowanie Sunrise System w Nazwa.pl

I już widzę coś, co sprawia, że ciśnienie się podnosi

zatrudnia najwyższej klasy specjalistów posiadających międzynarodowe certyfikaty Google.

Ciekawy jestem ilu Klientów powiąże pozycjonowanie z certyfikatami od Google – których, jak wiemy, Google nie daje na usługi SEO. Zapis, który powinien natychmiast zniknąć ze strony jako mogący wprowadzić w błąd.

Nie można pominąć faktu, że żonglowanie na jednej stronie pozycjonowaniem i Adwordsami też zakręci niejedną osobę, nieświadomą różnic między tymi dwiema usługami. No i od razu pisanie, że pozycjonowanie to “szereg skomplikowanych czynności” – z czym, jako autor SEO bloga nie mogę się zgodzić !

Co sądzicie o tym “marketingowym zagraniu”? Wysłałem emaila do Nazwa.pl z pytaniem, dlaczego taki a nie inny zapis jest na stronie – zobaczymy, czy i co mi odpiszą

I – jak Waszym zdaniem takie połączenie wpłynie na oblicze polskiego SEO?

Dyskusja w tym temacie toczy się równolegle na Google+  i Facebooku.

System rezerwacji wizyt online dla Twojego gabinetu, salonu, klubuTestuj przez 30 dni !
Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google? Umów się ze mną na 15 minut bezpłatnych konsultacji. Sprawdzę na czym stoimy i co mogę dla Ciebie zrobić





    SEBASTIAN
    MIŚNIAKIEWICZ
    Autor bloga,
    specjalista SEO
    Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

    Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.

    GD Star Rating
    loading...
    Sunrise System i Nazwa.pl łączą siły - co z tego wyniknie?

    9.6107

    OPINIE I KOMENTARZE

    One 29 listopada 2013, 22:13

    UNIKAĆ jak OGNIA!!!!

    Rafał 30 listopada 2013, 11:48

    Nazwa nie wie jaka jest opinia o Sunrise? Dziwię się, że zdecydowali się akurat na taki krok :), mogli kogoś innego przejąć a nie Sunrise :), ale myślę że mają specjalistów od tego aby poprawić tak zszargany wizerunek Sunrise :). W każdym razie skoro coraz więcej tego typu połączeń na rynku, tzn. że coraz więcej firm widzi w pozycjonowaniu szansę na duży zarobek :) … albo coraz ciężej firmom zajmującym się pozycjonowaniem przetrwać na rynku na którym co chwile tyle zmian…

    Sebastian Miśniakiewicz 30 listopada 2013, 12:30

    Na pewno widać, że firmy próbują na tym zarabiać.
    Mnie osobiście to nie dziwi, chociaż w dobie coraz większego dbania Google o jakość uważam, że takie aliasy skazane są na porażkę – wiem od osób, które się z emną kontaktują, jakie podejście do Klientów mają duże firmy – no ale zobaczymy…

    Skomentuj

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Inne wpisy z tej kategorii