9 czerwca 2012
Search Console

Podczas ostatniej konferencji SMX Advanced Matt podkreślił bardzo wyraźnie coś, co z pewnością wiele osób siedzących w SEO “bardziej niż mniej” już wie/domyślało się. Z drugiej strony jebnak jest wiele osób, które nie wiedzą, jak poznać, że na stronę została nałożona ręczna interwencja ze strony pracownika Search Quality Team (czyli tzw. ręczny filtr). Mało tego – dla nich każdy spadek jest często równoznaczny z filtrem/banem.

Dlaczego warto dodać swoją domenę do Narzędzi Google dla Webmasterów?

Otóż zawsze ręczna interwencja związana jest z stosownym komunikatem, jaki pojawia się w Narzędziach. To bardzo ważne – jak i to, że warto, aby zwłaszcza kluczowe domeny zostały dodane do Narzędzi, ponieważ w ten sposób będziemy mieli pewność, że Google poinformuje nas nie tylko (odpukać) o filtrze, ale chociażby o zhakowaniu strony czy innych problemach związanych z jej stabilnością. Tylko na początku roku Google wysłało w ten sposób prawie 700.000 informacji do webmasterów

If you get those Google Webmaster Tools notifications or messages, that means you have been hit by a manual penalty done by a person at Google after reviewing your site by hand.

Bardzo ciekawa jest informacja, że prawie 99% osób, których strony zostały dotknięte ręcznym filtrem, otrzymuje stosowne powiadomienia przez Narzędzia. To sporo – jeszcze do niedawna Google informowało, że nie wysyła powiadomień do stron ewidentnie łamiących Wytyczne. Podane dane, jak i obserwacja wątków na polskim Forum Pomocy Google dla Webmasterów, pokazuje, że obecnie prawie każda strona, nawet i ta “beznadziejnie słaba” “ma szansę” dostać prywatną wiadomość od Google :)

System rezerwacji wizyt online dla Twojego gabinetu, salonu, klubuTestuj przez 30 dni !
Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google? Umów się ze mną na 15 minut bezpłatnych konsultacji. Sprawdzę na czym stoimy i co mogę dla Ciebie zrobić





    SEBASTIAN
    MIŚNIAKIEWICZ
    Autor bloga,
    specjalista SEO
    Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

    Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.

    GD Star Rating
    loading...
    Strona dostała ręczny filtr od Google - skąd mamy pewność, że nie automatyczny?

    9.0105

    Skomentuj

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Inne wpisy z tej kategorii