Search Console

Strona dostała ręczny filtr od Google – skąd mamy pewność, że nie automatyczny?

Brak komentarzy

Podczas ostatniej konferencji SMX Advanced Matt podkreślił bardzo wyraźnie coś, co z pewnością wiele osób siedzących w SEO „bardziej niż mniej” już wie/domyślało się. Z drugiej strony jebnak jest wiele osób, które nie wiedzą, jak poznać, że na stronę została nałożona ręczna interwencja ze strony pracownika Search Quality Team (czyli tzw. ręczny filtr). Mało tego – dla nich każdy spadek jest często równoznaczny z filtrem/banem.

Dlaczego warto dodać swoją domenę do Narzędzi Google dla Webmasterów?

Otóż zawsze ręczna interwencja związana jest z stosownym komunikatem, jaki pojawia się w Narzędziach. To bardzo ważne – jak i to, że warto, aby zwłaszcza kluczowe domeny zostały dodane do Narzędzi, ponieważ w ten sposób będziemy mieli pewność, że Google poinformuje nas nie tylko (odpukać) o filtrze, ale chociażby o zhakowaniu strony czy innych problemach związanych z jej stabilnością. Tylko na początku roku Google wysłało w ten sposób prawie 700.000 informacji do webmasterów

If you get those Google Webmaster Tools notifications or messages, that means you have been hit by a manual penalty done by a person at Google after reviewing your site by hand.

Bardzo ciekawa jest informacja, że prawie 99% osób, których strony zostały dotknięte ręcznym filtrem, otrzymuje stosowne powiadomienia przez Narzędzia. To sporo – jeszcze do niedawna Google informowało, że nie wysyła powiadomień do stron ewidentnie łamiących Wytyczne. Podane dane, jak i obserwacja wątków na polskim Forum Pomocy Google dla Webmasterów, pokazuje, że obecnie prawie każda strona, nawet i ta „beznadziejnie słaba” „ma szansę” dostać prywatną wiadomość od Google :)

GD Star Rating
loading...
Strona dostała ręczny filtr od Google - skąd mamy pewność, że nie automatyczny?, Strona dostała ręczny filtr od Google - skąd mamy pewność, że nie automatyczny?, 9.0 out of 10 based on 5 ratings Strona dostała ręczny filtr od Google - skąd mamy pewność, że nie automatyczny?
autor 1380 artykułów opublikowanych na blogu

Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Top Contributor pomaga rozwiązywać te problemy na oficjalnym Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google?

Tak, chcę >>


Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii

Więcej w Search Console
Weryfikacja własności domeny w Google za pomocą … konta Facebook’a?

Od razu pisze, że (na razie - w ogóle?) tego nie zobaczymy. Ale w dobie coraz większemu dążeniu do wykorzystania...

Zamknij