Optymalizacja stron
23 kwietnia 2012

Już niedługo wielu z nas czeka bardzo długi weekend :). Z tej okazji Helion przygotował promocję.

Już teraz, tylko przez trzy dni, od 23 kwietnia do 25 kwietnia

można nabyć sporo tytułów w cenach obniżonych o 20% !

Jakie pozycje się znalazły na liście? Bardzo ciekawe. Jeżeli do tej pory nie masz w swojej biblioteczce absolutnych klasyków SEO czas najwyższy uzupełnić braki i zakupić m.in:

1. Sekrety SEO. Tajemna wiedza ekspertów – Danny’ego Dover i Erika Dafforn – która jako pierwsza pozycja na rynku polskim ukazuje SEO w bardziej „dorosły sposób”, ucząc strategicznego pozycjonowania – zobacz moją recenzję.

2. Pozycjonowanie_i_optymalizacja stron – Bartosza Danowskiego i Michała Makaruka – klasyke na rynku pozycji o pozycjonowaniu i optymalizacji stron – zobacz moją recenzję.

3. Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych – Shari Turow – kolejna świetna pozycja zagranicznego autora pokazująca SEO jako kompleksowy sposób promocji strony, nie tylko bazujący na linkach

i wiele innych.

Przypominam i zachęcam, aby zapoznać się ze spisem książki oraz jej fragmentem, który można pobrać w postaci pliku PDF.

 

Jeżeli szukasz ciekawej książki – o SEO, programowaniu, grafice, fotografii cyfrowej – teraz jest dobry moment, aby ją kupić.

Rabaty w wysokości 20% nie chodzą piechotą :)

Warto wykorzystać Majówke i zaopatrzyć się w ciekawą książkę :)

 

O autorze
SEBASTIAN
MIŚNIAKIEWICZ
Autor bloga,
specjalista SEO
Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Pozycjonowanie to nie magia (jak często słyszę),
tylko ciężka, codzienna praca przy budowaniu marki

Zobacz, jak z Klientem pracujemy przy stronie >


OPINIE I KOMENTARZE

igor 23 kwietnia 2012, 7:21

na PiO jest temat w dziale Pogaduszki gdzie mając jedna lub dwie nowowydane książki można przeczytać wszystko co ostatnio wyszło

Seo-Profi 23 kwietnia 2012, 7:22

U mnie są recenzje plus bieżące informacje o promocjach – ot, taka „mała” różnica :)

Kamil 23 kwietnia 2012, 8:35

Igorowi chodzi chyba o to, że generalnie po przeczytaniu jednej czy dwóch książek o SEO następnych nie ma co kupować, bo zawierają dokładnie to samo. Niestety ale pozycjonowanie jest opisywane w książkach bardzo pobieżnie. Nikt nie będzie zdradzał skutecznych technik pozycjonowania, które przynoszą zysk jego firmie. To jest tajne know-how, które każdy specjalista trzyma sam dla siebie. Te książki jedynie przedstawiają seo w dość ogólny sposób.

Seo-Profi 23 kwietnia 2012, 9:07

Masz rację Kamil. Patrząc się jednak na poziom SEO także i wśród dużych agencji, których nie będę wymieniał, „obawiam się”, że często specjalista SEO nie przeczytał nawet tej jednej książki :(. Cierpią na tym Klienci, którzy patrzą się na dużą firme i wychodzą (z błędnego założenia) że zapewni ona im wysoki poziom jakości świadczonych usług. No cóż – dzięki temu mam co pisać na blogu i na co zwracać uwage ich potencjalnym Klientom :)

Leave reply to Seo-Profi anuluj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii