Już niedługo wielu z nas czeka bardzo długi weekend :). Z tej okazji Helion przygotował promocję.
Już teraz, tylko przez trzy dni, od 23 kwietnia do 25 kwietnia
można nabyć sporo tytułów w cenach obniżonych o 20% !
Jakie pozycje się znalazły na liście? Bardzo ciekawe. Jeżeli do tej pory nie masz w swojej biblioteczce absolutnych klasyków SEO czas najwyższy uzupełnić braki i zakupić m.in:
1. Sekrety SEO. Tajemna wiedza ekspertów – Danny’ego Dover i Erika Dafforn – która jako pierwsza pozycja na rynku polskim ukazuje SEO w bardziej “dorosły sposób”, ucząc strategicznego pozycjonowania – zobacz moją recenzję.
2. Pozycjonowanie_i_optymalizacja stron – Bartosza Danowskiego i Michała Makaruka – klasyke na rynku pozycji o pozycjonowaniu i optymalizacji stron – zobacz moją recenzję.
3. Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych – Shari Turow – kolejna świetna pozycja zagranicznego autora pokazująca SEO jako kompleksowy sposób promocji strony, nie tylko bazujący na linkach
i wiele innych.
Przypominam i zachęcam, aby zapoznać się ze spisem książki oraz jej fragmentem, który można pobrać w postaci pliku PDF.
Jeżeli szukasz ciekawej książki – o SEO, programowaniu, grafice, fotografii cyfrowej – teraz jest dobry moment, aby ją kupić.
Rabaty w wysokości 20% nie chodzą piechotą :)
Warto wykorzystać Majówke i zaopatrzyć się w ciekawą książkę :)
OPINIE I KOMENTARZE
na PiO jest temat w dziale Pogaduszki gdzie mając jedna lub dwie nowowydane książki można przeczytać wszystko co ostatnio wyszło
U mnie są recenzje plus bieżące informacje o promocjach – ot, taka “mała” różnica :)
Igorowi chodzi chyba o to, że generalnie po przeczytaniu jednej czy dwóch książek o SEO następnych nie ma co kupować, bo zawierają dokładnie to samo. Niestety ale pozycjonowanie jest opisywane w książkach bardzo pobieżnie. Nikt nie będzie zdradzał skutecznych technik pozycjonowania, które przynoszą zysk jego firmie. To jest tajne know-how, które każdy specjalista trzyma sam dla siebie. Te książki jedynie przedstawiają seo w dość ogólny sposób.
Masz rację Kamil. Patrząc się jednak na poziom SEO także i wśród dużych agencji, których nie będę wymieniał, “obawiam się”, że często specjalista SEO nie przeczytał nawet tej jednej książki :(. Cierpią na tym Klienci, którzy patrzą się na dużą firme i wychodzą (z błędnego założenia) że zapewni ona im wysoki poziom jakości świadczonych usług. No cóż – dzięki temu mam co pisać na blogu i na co zwracać uwage ich potencjalnym Klientom :)