24 października 2011
Search Console

Nie od dzisiaj wiadomo, że ważne domeny warto mieć dodane w Narzędziach dla Webmasterów. Powodów jest kilka: pokazywana jest najbardziej dokładna ilość linków prowadzących do naszej witryny spośród wszystkich narzędzi dostępnych na rynku, mamy możliwość śledzenia błędów indeksowania, a co za tym idzie szybkiej poprawy witryny. Możemy zgłaszać stronę do indeksu Google, śledzić przyrost +1 – itp. itd.

Nie każdy jednak ma czas (i pamięta), aby logować się do Narzędzi często. Z reguły robimy to raz na jakiś czas. Tymczasem może okazać się, że Google wysłało nam wiadomość o “odpukać” nałożeniu filtra na naszą witrynę za łamania Wytycznych. Jesteśmy przed ważnym wyjazdem, wracamy po paru tygodniach, a tu – niespodzianka, strony nie ma w indeksie.

Aby uniknąć takich niespodzianek od pewnego czasu można ustawić sobie przekazywanie komunikatów systemowych na adres email.

Uwaga – można wybrać tylko adres email przypisany do naszego konta Google.

Robi się to bardzo prosto – wystarczy w menu po lewej stronie kliknąć Ustawienia, a następnie z rozwijanej listy wybrać email oraz zaznaczyć, w jakim języku chcemy otrzymywać wiadomości od Google na skrzynkę – i to wszystko.

Przekazywanie wiadomości od Google z Narzędzi dla Webmasteró na zdefiniowany adres email

Od teraz wystarczy tylko okresowo sprawdzać pocztę – i już nic nam nie ucieknie. Jest ta opcja przydatna jeszcze z jednego powodu – gdy wysyłamy prośbę o ponowne rozpatrzenie nie musimy logować się co chwilę do Narzędzi – wystarczy tylko cierpliwie poczekać na email :)

System rezerwacji wizyt online dla Twojego gabinetu, salonu, klubuTestuj przez 30 dni !
Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google? Umów się ze mną na 15 minut bezpłatnych konsultacji. Sprawdzę na czym stoimy i co mogę dla Ciebie zrobić





    SEBASTIAN
    MIŚNIAKIEWICZ
    Autor bloga,
    specjalista SEO
    Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

    Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.

    GD Star Rating
    loading...

    OPINIE I KOMENTARZE

    Artykuł 24 października 2011, 19:33

    Króko i na temat. Nawet o tym nie pomyślałem. Przy okazji, widzę, że ostatnio częściej piszesz.

    Skomentuj

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Inne wpisy z tej kategorii