Wyszukiwarka Google

Przeczytane w Sieci – SEO, SEM – 17-02-2013

zbiorKolejny wpis, w którym przybliżam ciekawe publikacje znalezione w Sieci (strony anglo-oraz niemieckojęzyczne). Wpisy warte moim zdaniem dyskusji/rozwinięcia są umieszczane w specjalnie do tego stworzonym dziale na Forum SEO – „Przeczytane w Sieci”. Znajdziecie tam także wzmianki o innych, nie wymienionych tutaj, publikacjach.

Zachęcam co śledzenia „Przeczytane w Sieci” – i do rozwijania działu o Wasze własne znaleziska oraz uwagi :). Moim celem jest skupienie w jednym miejscu ciekawych wpisów z zakresu SEO/SEM.

  1. Zbiór skórek do WordPressa – do tej pory wrzucałem je raz na Google+, raz na Facebooka. Aby uporządkować to postanowiłem założyć specjalny wątek. Z racji, że często trafiam na ciekawe zbiory liczę, że już niedługo bardzo się rozwinie :). Osoby, które szukają skórki dla siebie zapraszam do „przebierania”, osoby zaś, które mogą podzielić się jakimiś dobrymi adresami ze ziorami gotowych templatek do WordPressa (płatnych czy bezpłatnych) – zachęcam do rozszerzania wątków.
  2. Wtyczki e-commerce pod WordPressa – jeżeli używacie któreś z nich, lub też używaliście i się totalnie nie sprawdziła – albo korzystacie z innych wtyczek niż wskazanych w artykule, podzielcie się swoim zestawami/doświadczeniem na Forum.
  3. Jak rozmawiać z Klientami „po przejściach” – artykuł pokazuje właściwe podejście w stosunku zwłaszcza tych Klientów, którzy, bazując na swoich negatywnych doświadczeniach z poprzednimi firmami SEO, próbują „upewnić” się, czy aby nie trafili „z deszczu pod rynnę”. Autor wskazuje m.in. dlaczego Klientowi nie powinno się pokazywać audytu innej strony oraz, że nie można udzielić odpowiedzi na pytanie „Ile linków dostanę w skali miesiąca”. Zapraszam do dyskusji na Forum i podzielenia się Waszymi doświadczeniami z takich rozmów gdzie znajduje się tam także małe resume artykułu.
  4. Test SEO na to, czy keyword w url pomaga w rankowaniu – zgodnie z wynikami testy … nie. Autor dodatkowo zwraca uwagę na konieczność ciągłych testów – coś, co kiedy się sprawdzało nie oznacza, że jest tak dalej.
  5. Firma w USA pozwana za kształtowanie negatywnego wizerunku w USA?– ciekawy jestem, kiedy w Polsce to nastąpi… Pozwana firma szuka specjalisty SEO z USA, który pomoże mu. Z treści wpisu nie wynika jednak, aby „oskarżony” dostał jakiś prawniczy dokument – zatem równie dobrze może to być tylko chęć „zdenerwowania” konkurenta :)
  6. Infografika – jakich błędów na etapie linkowanie unikać? Bardzie fajne zestawienie graficzne.
  7. Artykuł, którego autor przekonuje, dlaczego warto przesiąść się z Drupala na WordPressa.
  8. Czy Google+ zwiększa pozycje w SERPach? – zdaniem Barry’ego wypowiedź Erica Schmidt’a

Within search results, information tied to verified online profiles will be ranked higher than content without such verification, which will result in most users naturally clicking on the top (verified) results. The true cost of remaining anonymous, then, might be irrelevance.

to tylko informacja, że zweryfikowane wiadomości (dzięki temu, że pochodzą od autorów o pewnej reputacji w Google+) mogą rankować lepiej w SERPach, a nie dowód na to, że Google+ jest elementem składowym algorytmu kształtującego SERPy.

To tyle na dzisiaj. Kolejna porcja „Przeczytane w Sieci” za tydzień :)

GD Star Rating
loading...
Przeczytane w Sieci - SEO, SEM - 17-02-2013, Przeczytane w Sieci - SEO, SEM - 17-02-2013, 4.4 out of 10 based on 9 ratings Przeczytane w Sieci - SEO, SEM - 17-02-2013

Zobacz inne wpisy z tej kategorii

napisał/a 1334 artykułów na rzecz Bloga SEO

Optymalizacja i pozycjonowanie stron i sklepów internetowych w Google to moja pasja.

Od 2008 roku jako Top Contributor pomagam webmasterom rozwiązywać problemy z widocznością ich stron w Google na Forum Pomocy Google dla Webmasterów, na którym jestem najdłuższym stażem TC w Polsce.

W 2010 roku roku założyłem pierwszego w Polsce bloga SEO skierowanego nie do branży SEO, ale stricte do właścicieli stron, na którym przystępnym językiem przybliżam Wskazówki Google dla Webmasterów, opisuję i komentuję zmiany, jakie zachodzą w algorytmie Google. Publikując wskazówki odnośnie tego, jak rozwijać strony, aby rankowały wysoko w Google, pomagam im zwiększać ruch na stronach z naturalnych wyników wyszukiwania.

SEO to także moje życie zawodowe – firma SEOProfi, której jestem właścicielem, świadczy usługi na rynku polsko, anglo- i niemieckojęzycznym.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *