Wyszukiwarka Google
11 lipca 2011

Właśnie zadebiutował prywatny blog Kaspara Szymańskiego – pracownika Google zwanego u nas pod ksywką „Guglarz” – seozen.com.

Jak pisze jego autor w dziale FAQ

I wanted to put a little bit of my personal touch into my posts, which is not always possible if you write for a large organization. Please keep in mind corporate communication usually requires a number of people to contribute time and effort. While blogging here, I can respond to webmasters’ question in a more timely manner and most importantly address issues which might go under the radar otherwise.

Prywatny blog umożliwia postowanie w bardziej  „osobisty sposób”, bez oglądania się na schematy, jakie narzucają nam firmy, w których pracujemy.

Dlaczego o tym piszę? Blog będzie skupiał się na dobrych metodach SEO.  Jeżeli komuś zależy na dbaniu o swoją stronę, aby była zgodna z Wytycznymi Google, a jednocześnie rozwijała się stabilnie, bez „oglądania się” na „Pandy, Mayday’e i inne update’y, jakie funduje nam Google” – to ten blog będzie dla niego. Wprawdzie po angielsku, no ale w dzisiejszych czasach znajomość tego języka, zwłaszcza w świecie Internetu to podstawa – dla osób, które znają go trochę mniej będzie to dobra okazja do podniesienia swoich kwalifikacji językowych :).

Prywatny blog, jak napisał autor, pozwala w prostszy sposób na komunikowanie się z webmasterami.

I jeszcze na koniec jedna, ale bardzo ważna rzecz – jest to blog prywatny – to nie jest blog Google. Oficjalne stanowiska Google, wyrażone przez Guglarza, będą pojawiały się jak do tej pory na polskim czy niemieckim blogu Google. Pierwszy wpis – i już warty zapoznania – Jak właściwie zgłosić prośbę o powtórne rozpatrzenie.

Oczywiście blog dodaję do przydatnych adresów :)

GD Star Rating
loading...
Prywatny blog Guglarza - warto dodać do Ulubionych, Prywatny blog Guglarza - warto dodać do Ulubionych, 1.0 out of 10 based on 1 rating Prywatny blog Guglarza - warto dodać do Ulubionych
O autorze
SEBASTIAN
MIŚNIAKIEWICZ
Autor bloga,
specjalista SEO
Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Pozycjonowanie to nie magia (jak często słyszę),
tylko ciężka, codzienna praca przy budowaniu marki

Zobacz, jak z Klientem pracujemy przy stronie >


Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *