Wyszukiwarka Google

Prywatny blog Guglarza – warto dodać do Ulubionych

Brak komentarzy

Właśnie zadebiutował prywatny blog Kaspara Szymańskiego – pracownika Google zwanego u nas pod ksywką „Guglarz” – seozen.com.

Jak pisze jego autor w dziale FAQ

I wanted to put a little bit of my personal touch into my posts, which is not always possible if you write for a large organization. Please keep in mind corporate communication usually requires a number of people to contribute time and effort. While blogging here, I can respond to webmasters’ question in a more timely manner and most importantly address issues which might go under the radar otherwise.

Prywatny blog umożliwia postowanie w bardziej  „osobisty sposób”, bez oglądania się na schematy, jakie narzucają nam firmy, w których pracujemy.

Dlaczego o tym piszę? Blog będzie skupiał się na dobrych metodach SEO.  Jeżeli komuś zależy na dbaniu o swoją stronę, aby była zgodna z Wytycznymi Google, a jednocześnie rozwijała się stabilnie, bez „oglądania się” na „Pandy, Mayday’e i inne update’y, jakie funduje nam Google” – to ten blog będzie dla niego. Wprawdzie po angielsku, no ale w dzisiejszych czasach znajomość tego języka, zwłaszcza w świecie Internetu to podstawa – dla osób, które znają go trochę mniej będzie to dobra okazja do podniesienia swoich kwalifikacji językowych :).

Prywatny blog, jak napisał autor, pozwala w prostszy sposób na komunikowanie się z webmasterami.

I jeszcze na koniec jedna, ale bardzo ważna rzecz – jest to blog prywatny – to nie jest blog Google. Oficjalne stanowiska Google, wyrażone przez Guglarza, będą pojawiały się jak do tej pory na polskim czy niemieckim blogu Google. Pierwszy wpis – i już warty zapoznania – Jak właściwie zgłosić prośbę o powtórne rozpatrzenie.

Oczywiście blog dodaję do przydatnych adresów :)

GD Star Rating
loading...
Prywatny blog Guglarza - warto dodać do Ulubionych, Prywatny blog Guglarza - warto dodać do Ulubionych, 1.0 out of 10 based on 1 rating Prywatny blog Guglarza - warto dodać do Ulubionych
autor 1380 artykułów opublikowanych na blogu

Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Top Contributor pomaga rozwiązywać te problemy na oficjalnym Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google?

Tak, chcę >>


Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii

Więcej w Wyszukiwarka Google
Koniec ery Yahoo Site Explorer’a – co zrobi teraz branża SEO?

Jak można przeczytać na blogu Yahoo w tym roku nastąpi koniec narzędzia, które nadal dla wielu osób związanych z SEO...

Zamknij