pozycjonowanie sklepu internetowego

Przez wiele lat pozycjonowanie sklepu internetowego było utożsamiane z linkami. Nie liczyło się to, jakie treści były na stronie, czy opisy produktów były unikalne, czy kategorie posiadały swoje opisy, czy sklep posiadał bloga. Na pierwszym miejscu były linki – tylko to się liczyło.

W końcu Google zmieniło jednak podejście i od 2013 roku zwraca coraz większą uwagę na jakość serwisów – automatycznie zmniejszając wagę linków jako czynnika wpływającego na pozycję sklepu w wynikach wyszukiwania. Dzisiaj wysoka pozycja w Google nie zależy od ilości linków – ale od jakości sklepu.

Artykuły zebrane w tym dziale mają na celu pomóc zrozumieć oraz wypozycjonować sklep tym osobom, które są świadome tego, że markę buduje się latami – dbając o nią od samego początku.

Jeżeli chcesz zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie internetowym to warto zajrzeć również do działu audyt sklepu internetowego, który kładzie nacisk na zgodność budowy sklepu ze Wskazówkami Google dla Webmasterów oraz optymalizacja sklepu internetowego, w którym znajdują się artykuły mające na celu jak najlepsze zoptymalizowanie sklepu pod kątem pozyskiwania większej ilości Klientów z Google.

Chcesz zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie internetowym?

Tak, chcę >>

GD Star Rating
loading...
pozycjonowanie sklepu internetowego, pozycjonowanie sklepu internetowego, 10.0 out of 10 based on 1 rating Przez wiele lat pozycjonowanie sklepu internetowego było utożsamiane z linkami. Nie liczyło się to, jakie treści były na...