pozycjonowanie sklepu internetowego

Przez wiele lat pozycjonowanie sklepu internetowego było utożsamiane z linkami. Nie liczyło się to, jakie treści były na stronie, czy opisy produktów były unikalne, czy kategorie posiadały swoje opisy, czy sklep posiadał bloga. Na pierwszym miejscu były linki – tylko to się liczyło.

W końcu Google zmieniło jednak podejście i od 2013 roku zwraca coraz większą uwagę na jakość serwisów – automatycznie zmniejszając wagę linków jako czynnika wpływającego na pozycję sklepu w wynikach wyszukiwania. Dzisiaj wysoka pozycja w Google nie zależy od ilości linków – ale od jakości sklepu.

Artykuły zebrane w tym dziale mają na celu pomóc zrozumieć oraz wypozycjonować sklep tym osobom, które są świadome tego, że markę buduje się latami – dbając o nią od samego początku.

GD Star Rating
loading...
pozycjonowanie sklepu internetowego, pozycjonowanie sklepu internetowego, 10.0 out of 10 based on 1 rating Przez wiele lat pozycjonowanie sklepu internetowego było utożsamiane z linkami. Nie liczyło się to, jakie treści były na...