16 lipca 2012
Wyszukiwarka Google

Google jest firmą, która dynamicznie się rozwija, dążąc do tego, aby być pionierem w wielu dziedzinach naszego życia (zwłaszcza tych związanych z Internetem). Przyzwyczajeni jesteśmy, że to dla Google wiele osób rezygnuje z dotychczasowego zajęcia, postanawiając mocniej związać się z tą firmą. Przejścia w drugą stronę – z Google “gdzieś indziej” są rzadkie. I dlatego niewątpliwie newsem dzisiejszego dnia jest przejście Marissy Mayer z Google do Yahoo. Marissa, na co warto zwrócić uwagę, była 20 pracownikiem, jakiego zatrudniło Google. Nagłówki na Tweetrze znanych stacji mówią same za siebie

 

Marissa Mayer odchodzi z Google do Yahoo
Marissa z Google związana była od 13 lat. Odpowiadała za wiele projektów, a jednak postanowiła zmienić pracowdawcę. Jak powiedziała, podjęcie pracy w Yahoo to właściwa decyzja, ponieważ firma jest jedną z najlepszych marek działających w Internecie.

“it was a reasonably easy decision” to take the top job at Yahoo. (…) Yahoo is “one of the best brands on the Internet.”

Czyżby Yahoo zamierzało bardziej wykorzystać współpracę, jaką nawiązało z Microsoftem? David Filo, współzałożyciel Yahoo (który nadal pracuje w firmie), przyznaje, że w ostatnich latach brakowało skupienia większej uwagi na użytkowniku. i że Yahoo musi powrócić “do korzeni”

“In the last few years, given the turnover, there has been a lack of attention on the user experience,”.  “We need to get back to basics.”

O tym, że była to nieprzeciętna osoba świadczy to, co Larry Page napisał o niej dzisiaj – będziemy tęsknić w Google za jej talentem.

We will miss her talents at Google

Komentarze za Zachodzie pokazują to samo:

Great move by Yahoo, and and inevitable loss by Google

Świetny ruch ze strony Yahoo, pewna strata dla Google

The Fall of Google Begins … Maybe?

To jest mocne, zostawiłem to na koniec – zaczyna się upadek Google .. Może?

System rezerwacji wizyt online dla Twojego gabinetu, salonu, klubuTestuj przez 30 dni !
Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google? Umów się ze mną na 15 minut bezpłatnych konsultacji. Sprawdzę na czym stoimy i co mogę dla Ciebie zrobić





    SEBASTIAN
    MIŚNIAKIEWICZ
    Autor bloga,
    specjalista SEO
    Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

    Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.

    GD Star Rating
    loading...
    Po 13 latach pracy Marissa Mayer odchodzi z Google do ... Yahoo, gdzie będzie ... CEO

    9.3103

    OPINIE I KOMENTARZE

    Jacek 16 lipca 2012, 23:34

    Upadek to może nie, ale zdaje się właściciele mają kryzys wieku średniego :)

    Łukasz Rajzer 17 lipca 2012, 6:36

    Nowe wyzwania nas odmładzają, więc ja Marissie się nie dziwię i gratuluje wyboru.

    Seo-Profi 17 lipca 2012, 7:25

    Coś w tym jest – zmiana firmy po tylu latach wymaga też sporej dozy odwagi – przyzwyczajamy sie jako ludzie do status quo i musimy czuć naprawdę, że warto, że jak piszesz czekają nas wyzwania, aby zdecydować się na ten krok. Też jestem ciekawy, czy Yahoo/Bing zwiększa udział w rynku USA – czy będa patrzyc sie na inne rynki, gdzie niepodzielnie króluje Google – chociażby na naszym polskim podwórku z udziałem, po przejściu wp.pl na silnik tej wyszukiwarki, na poziomie oscylującym wokół … 98%!

    Leave reply to Jacek anuluj

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Inne wpisy z tej kategorii