Filtry, bany

Panda 4.2 w dalszym ciągu jest wdrażana przez Google

Panda update algorytmu GoogleOd pewnego czasu obserwujemy fluktuacje w SERPach. Nie jest wykluczone, że odpowiada za nie kolejny „zwierzak” doskonale znany osobom zajmującym się SEO – Panda. Gary Illyes poinformował właśnie, że Google nie skończyło jeszcze wdrażać Pandy 4.2, która weszła w życie jakiś czas temu (pisałem o tym w lipcu).

Panda to część algorytmu Google, która ma na celu promowanie stron o wysokiej zawartości merytorycznej – najbardziej odczuwają ją jednak właściciele tych serwisów, które charakteryzują się jednak … treścią o niskiej jakości.

Jej odmiana, określona numerem 4.2, jest pierwszą Pandą, która implementuje się przez tak długi okres czasu. Niewątpliwie jest to spore utrudnienie dla tych osób, które wizerunek swoją strony w Google budują w oparciu o techniki łamiące tzw. Wskazówki Google dla Webmasterów (trudniej jest określić wpływ podejmowanych działań na pozycje, jakie strona zajmuje w wyszukiwarce)

autor 1380 artykułów opublikowanych na blogu

Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Top Contributor pomaga rozwiązywać te problemy na oficjalnym Forum Pomocy Google dla Webmasterów.

Opinie i Komentarze

decent 6 października 2015, 9:22

Czy podczas tych małych updaitów nie obrywa przypadkiem długi ogon ? Odnoszę wrażenie że raz-dwa razy w miesięcy jest takie małe trzęsienie ziemi, które nie ma wpływu na główne frazy one raczej trzymają się mocno i nie podlegają dużym wahaniom ale wpływają na wyniki wyszukiwań długiego ogona.

Sebastian Miśniakiewicz 6 października 2015, 9:35

Nie widzę tego typu problemach na swojej jednej stronie, która jest stricte ustawiona pod długi ogon, a która to strona fajnie wyłapuje zmiany w algorytmie (czysta treść , naturalne linki) …

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *