Wyszukiwarka Google

Opinie ze znanych portali widoczne w Google w SERPach

Wraz z nową prezentacją wyników wyszukiwania w Google, związaną z przeniesieniem mapek do tej części strony, która do tej pory była niejako zarezerwowana tylko dla SERPów, da się zauważyć pod wpisami opinie pochodzące ze znanych serwisów tematycznych.

Widać to zwłaszcza na przykładzie branży turystycznej. Użytkownik poszukując np. tanich noclegów w Krakowie może od razu zobaczyć, czy miejsce, które go wstępnie zaciekawiło posiada jakąś ocenę w opiniotwórczym portalu.

Niewątpliwie pomoże to w wyborze miejsca noclegu.

Uważam, że powinno się też usunąć komentarze z mapek. Wczoraj czytałem jedną dyskusję na znanym Forum, gdzie osoby wprost mówiły, że wszystkie opinie w ich stronach nie są „obiektywne” :). No cóż, Google pewnie prędzej czy później i za to się weźmie.

GD Star Rating
loading...

Zobacz inne wpisy z tej kategorii

napisał/a 1334 artykułów na rzecz Bloga SEO

Optymalizacja i pozycjonowanie stron i sklepów internetowych w Google to moja pasja.

Od 2008 roku jako Top Contributor pomagam webmasterom rozwiązywać problemy z widocznością ich stron w Google na Forum Pomocy Google dla Webmasterów, na którym jestem najdłuższym stażem TC w Polsce.

W 2010 roku roku założyłem pierwszego w Polsce bloga SEO skierowanego nie do branży SEO, ale stricte do właścicieli stron, na którym przystępnym językiem przybliżam Wskazówki Google dla Webmasterów, opisuję i komentuję zmiany, jakie zachodzą w algorytmie Google. Publikując wskazówki odnośnie tego, jak rozwijać strony, aby rankowały wysoko w Google, pomagam im zwiększać ruch na stronach z naturalnych wyników wyszukiwania.

SEO to także moje życie zawodowe – firma SEOProfi, której jestem właścicielem, świadczy usługi na rynku polsko, anglo- i niemieckojęzycznym.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *