Wyszukiwarka Google
30 października 2010

Wraz z nową prezentacją wyników wyszukiwania w Google, związaną z przeniesieniem mapek do tej części strony, która do tej pory była niejako zarezerwowana tylko dla SERPów, da się zauważyć pod wpisami opinie pochodzące ze znanych serwisów tematycznych.

Widać to zwłaszcza na przykładzie branży turystycznej. Użytkownik poszukując np. tanich noclegów w Krakowie może od razu zobaczyć, czy miejsce, które go wstępnie zaciekawiło posiada jakąś ocenę w opiniotwórczym portalu.

Niewątpliwie pomoże to w wyborze miejsca noclegu.

Uważam, że powinno się też usunąć komentarze z mapek. Wczoraj czytałem jedną dyskusję na znanym Forum, gdzie osoby wprost mówiły, że wszystkie opinie w ich stronach nie są „obiektywne” :). No cóż, Google pewnie prędzej czy później i za to się weźmie.

GD Star Rating
loading...
O autorze
SEBASTIAN
MIŚNIAKIEWICZ
Autor bloga,
specjalista SEO
Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Chcesz zwiększyć widoczność
Twojej strony w Google?

Tak, chcę


Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *