30 października 2010 | Aktualizacja: 2 listopada 2010
Wyszukiwarka Google

Wraz z nową prezentacją wyników wyszukiwania w Google, związaną z przeniesieniem mapek do tej części strony, która do tej pory była niejako zarezerwowana tylko dla SERPów, da się zauważyć pod wpisami opinie pochodzące ze znanych serwisów tematycznych.

Widać to zwłaszcza na przykładzie branży turystycznej. Użytkownik poszukując np. tanich noclegów w Krakowie może od razu zobaczyć, czy miejsce, które go wstępnie zaciekawiło posiada jakąś ocenę w opiniotwórczym portalu.

Niewątpliwie pomoże to w wyborze miejsca noclegu.

Uważam, że powinno się też usunąć komentarze z mapek. Wczoraj czytałem jedną dyskusję na znanym Forum, gdzie osoby wprost mówiły, że wszystkie opinie w ich stronach nie są “obiektywne” :). No cóż, Google pewnie prędzej czy później i za to się weźmie.

System rezerwacji wizyt online dla Twojego gabinetu, salonu, klubuTestuj przez 30 dni !
Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google? Umów się ze mną na 15 minut bezpłatnych konsultacji. Sprawdzę na czym stoimy i co mogę dla Ciebie zrobić





    SEBASTIAN
    MIŚNIAKIEWICZ
    Autor bloga,
    specjalista SEO
    Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

    Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.

    GD Star Rating
    loading...
    Skomentuj

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Inne wpisy z tej kategorii