Branża SEO

Nazwa.pl korzysta z usług eksperta SEO w Google? Nie wierzę….

Idą Święta. Wcześniej mamy jednak Mikołaja – i może dlatego Michał Jangas zauważył dzisiaj coś ciekawego…. Zobaczcie zresztą sami – można odnieść wrażenie, że Nazwa.pl zatrudniła eksperta Google :)

Po zalogowaniu się do Panelu Klienta Nazwa.pl zobaczyłem w pewnym momencie taką oto informację

Nazwa.pl a ekspert Google?

Sprawę wyhaczył Michał Jangas, który słusznie zareagował, zaczepiając od razu na Twitterze Karolinę Kruszyńską

Na chwilę obecną brak stanowiska Google w tej sprawie. Jak się pojawi odpowiedź Karoliny zobaczycie ją w przedmiotowym wątku.

Jak widzimy jednak w korespondencji mamy do czynienia (niestety) po raz kolejny z manipulowaniem certyfikatami Adwords i Analytics pod kątem pozyskania Klientów na SEO

nazwa-certyfikaty-seo

Jak możemy oczekiwać podnoszenia standardów w zakresie przejrzystości usług SEO/SEM w Polsce, skoro największe firmy „nie potrafią” trzymać się … faktów? Zobaczcie sami – link do strony z ofertą.

Kolejna kwestia – kto zaakceptował taką zmianę na stronie?

Wczoraj pisałem o Comperii,w kontekście szkodliwego (bo niosącego za sobą realną groźbę filtra ze strony Google) wykorzystywania stron Wydawców, a dzisiaj mamy kolejny przykład na to, że duża firma niestety niekoniecznie oznacza … duże standardy.

GD Star Rating
loading...
Nazwa.pl korzysta z usług eksperta SEO w Google? Nie wierzę...., Nazwa.pl korzysta z usług eksperta SEO w Google? Nie wierzę...., 4.7 out of 10 based on 19 ratings Nazwa.pl korzysta z usług eksperta SEO w Google? Nie wierzę....

Zobacz inne wpisy z tej kategorii

napisał/a 1334 artykułów na rzecz Bloga SEO

Optymalizacja i pozycjonowanie stron i sklepów internetowych w Google to moja pasja.

Od 2008 roku jako Top Contributor pomagam webmasterom rozwiązywać problemy z widocznością ich stron w Google na Forum Pomocy Google dla Webmasterów, na którym jestem najdłuższym stażem TC w Polsce.

W 2010 roku roku założyłem pierwszego w Polsce bloga SEO skierowanego nie do branży SEO, ale stricte do właścicieli stron, na którym przystępnym językiem przybliżam Wskazówki Google dla Webmasterów, opisuję i komentuję zmiany, jakie zachodzą w algorytmie Google. Publikując wskazówki odnośnie tego, jak rozwijać strony, aby rankowały wysoko w Google, pomagam im zwiększać ruch na stronach z naturalnych wyników wyszukiwania.

SEO to także moje życie zawodowe – firma SEOProfi, której jestem właścicielem, świadczy usługi na rynku polsko, anglo- i niemieckojęzycznym.

Opinie i Komentarze

Ja 1 grudnia 2014, 15:30

Czyli co, nie można stwierdzić że jest się ekspertem na przykład od piłkarskiej ekstraklasy czy formuły 1? Widzę że wszędzie szukasz afery, trochę to jest smutne.

Sebastian Miśniakiewicz 1 grudnia 2014, 15:34

Mój drogi Ja.
To nie moja wina, że jest jak jest.
Zauważ, że na Facebooku Nazwa.pl podziękowałą za zwrócenie uwagi.
I to jest klasa – a nie marudzenie pod nickami niezwiązanymi z brandem czy daną osobą :)
Nie wiem, dlaczego się boisz ujawnić? :)

Sebastian Miśniakiewicz 1 grudnia 2014, 15:38

Dodam, że aferom poświęciłem na blogu może … 1,5% wpisów.
Wiesz, ile to jest – ile mój blog zawiera wpisów? :)

Ja 1 grudnia 2014, 15:43

No ale nie odpowiedziałeś na moje pytanie;) Według mnie można być ekspertem w jakiejś dziedzinie i użyć takiego stwierdzenia. A czy jest ono zgodne z prawdą to już co innego.

Nie boje sie ujawnić, po prostu praktycznie nigdzie się nie udzielam, więc i tak nie będziesz mnie kojarzył.

Ale miło mi, Darek jestem.

Sebastian Miśniakiewicz 1 grudnia 2014, 15:49

Darek,

jak jesteś wulkanizatorem to reklamujesz Klientom opony w cenie dętki? Chyba nie :)

Żonglowanie certyfikatami Adwords i GA przy okazji promocji SEO to dla mnie i osób, które zasugerowały mi ten wpis „lekka manipulacja”.

To, co mnie cieszy, to fakt, że jeszcze rok temu takie coś by przeszło bez większego echa. Dzisiaj ludzie powoli mają dość marketinguw prowadzającego w błąd i sami zwracają uwagę na nieprawidłowości. To cieszy, bo to znak, że przeszliśmy kolejny etap w ewolucji i powoli stajemy się świadomymi Klientami :)

PS Fajnie, że polemizujesz – mam nadzieję, że się nie obraziłęś po wcześniejszym poście :)

Ja 1 grudnia 2014, 16:43

Ja skupiłem się na poprawności tego sformułowania a Ty na jego wiarygodności. Oczywiście w swoim podejściu też masz rację. Sam często dostaję „propozycje” pozycjonowania i często łapie się za głowę co tam firmy potrafią wypisywać.

Spoko, nie obraziłem się:)

Pozdrawiam, Darek.

Sebastian Miśniakiewicz 1 grudnia 2014, 16:45

Wpadaj częściej – lubię konstruktywne dyskusje, mało ich w polskim SEO, oj mało…
:)

Przemysław Szymik 1 grudnia 2014, 17:29

Można stwierdzić, że jest się ekspertem piłkarskiej ekstraklasy czy formuły 1, ale raczej nie można (bez odpowiedniego papieru), że jest się ekspertem PZPN czy FIA.
Tak to widzę.

Pozdrawiam
:-Przemo.

Damian 2 grudnia 2014, 13:45

Jeśli widzisz analogię między wpisem a Twoim przykładem, to lepiej zrób sobie chwilę przerwy i wyjdź się przewietrzyć. Nazwa bezczelnie – choć w tej branży to standard więc może niekoniecznie tak razi – wciska swoje usługi powołując się na nieprawdę. „ekspert Google” sugeruje klientowi wyraźnie, że chodzi o kogoś związanego z Google, a przynajmniej przez niego certyfikowanego/rekomendowanego. Tymczasem po wyjaśnieniu dowiadujemy się, że za porady SEO odpowiedzialni będą ludzie od…AdWords :D

Tadeusz 1 grudnia 2014, 19:27

Świadczeniem usług pozycjonowania dla nazwa.pl zajmuje się Sunrise System, jedna z największych firm SEM/SEO na polskim rynku, należąca do międzynarodowego koncernu medialno-wydawniczego Bauer Media Group. Sunrise System działa na rynku usług internetowych od 2003 r. i zatrudnia najwyższej klasy specjalistów posiadających międzynarodowe certyfikaty Google AdWords oraz Google Analytics.

Usługi pozycjonowania dla nazwa.pl wykonuje również SeoFabryka.pl – firma, której fundamentem są profesjonaliści z branży SEO. Szczyci się ponad 80% skutecznością pozycjonowania wśród swoich klientów, których liczba przekroczyła już 150 firm. Stosuje innowacyjne i bezpieczne metody pozycjonowania, gwarantujące wysokie pozycje w wyszukiwarce w długim okresie czasu. SeoFabryka.pl układa internet według własnych zasad!”

Mariusz 7 grudnia 2015, 23:52

O seofabryka.pl mogę wystawić jedynie negatywna opinię. Ich działania to kpina. Mają kilka spraw w sądzie od swoich klientow. radze się zastanowić. Straszą każdego sądem za obiektywną opinię.

ofiara spamu seofabryka 20 lutego 2017, 18:58

Amen Panie Mariuszu. Pani Kasia C. tak spamuje, że pomimo sprzeciwów kilka razy dopomina się o kontakt w sprawie reklamy, nie rozumie, że nie korzystamy z ofert spamerów.

Komentarz od autora bloga – proszę nie podawać pełnego imienia i nazwiska

Taig 4 grudnia 2014, 10:06

Rozmijanie się z prawdą to niestety powszechna rzecz, zwłaszcza we wszelkiego rodzaju kampaniach marketingowych. Na całe szczęście stajemy się społeczeństwem świadomych konsumentów i coraz częściej zwracamy uwagę na wszelkiego rodzaju drobne druczki i doszukujemy się pełnej informacji, w tym przypadku takiej jak to, że ktoś od AdWords to nie to samo co specjalista google;) Cieszy mnie, że ludzie zwracają uwagę na takie rzeczy, bo oznacza to, że będzie coraz trudniej nas oszukać;) Pozdrawiam;)

Zygi 4 grudnia 2014, 11:56

A ja rozumiem Darka co chciał przekazać i wg mnie ma racje. Jeśli jesteś w czymś bardzo dobry a wręcz najlepszy to możesz się uważać za eksperta w danej dziedzinie. Jeśli jesteś więc specem od usług związanych z Google to stwierdzenie ekspert Google jest poprawne bo to nie znaczy to samo co ekspert Z (firmy) Google. A czy takie stwierdzenie manipuluje ludzmi czy nie to już inna sprawa.

Argano 8 grudnia 2014, 9:42

Seba nie opierdzielaj się. Gdzie nowy wpis? ;>

Sebastian Miśniakiewicz 8 grudnia 2014, 12:02

Będzie dzisiaj o potrzebie sprawdzania profilu linków przychodzących i dodawaniu się do Narzędzi

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *