Filtry, bany

Na filtr od Google za przeoptymalizowanie strony jeszcze poczekamy …

Okazało się, że ostatnie zamieszanie z wypadaniem stron z rankingu to nie był zapowiadany filtr za przeoptymalizowanie serwisów, ale … mały bug w algorytmie.

Jak wyjaśnił Matt Google błędnie interpretowało niektóre strony jako zaparkowane – co skutkowało ich niższym rankingiem.

I saw a recent post where several sites were asking about their search rankings. The short explanation is that it turns out that our classifier for parked domains was reading from a couple files which mistakenly were empty. As a result, we classified some sites as parked when they weren’t.

I apologize for this; it looks like the issue is fixed now, and we’ll look into how to prevent this from happening again.

Obecnie bug ten został poprawiony i taka sytuacja nie powinna już wystąpić.

Duży plus za „przyznanie się do winy”.

GD Star Rating
loading...
Na filtr od Google za przeoptymalizowanie strony jeszcze poczekamy ..., Na filtr od Google za przeoptymalizowanie strony jeszcze poczekamy ..., 10.0 out of 10 based on 1 rating Na filtr od Google za przeoptymalizowanie strony jeszcze poczekamy ...

Zobacz inne wpisy z tej kategorii

napisał/a 1334 artykułów na rzecz Bloga SEO

Optymalizacja i pozycjonowanie stron i sklepów internetowych w Google to moja pasja.

Od 2008 roku jako Top Contributor pomagam webmasterom rozwiązywać problemy z widocznością ich stron w Google na Forum Pomocy Google dla Webmasterów, na którym jestem najdłuższym stażem TC w Polsce.

W 2010 roku roku założyłem pierwszego w Polsce bloga SEO skierowanego nie do branży SEO, ale stricte do właścicieli stron, na którym przystępnym językiem przybliżam Wskazówki Google dla Webmasterów, opisuję i komentuję zmiany, jakie zachodzą w algorytmie Google. Publikując wskazówki odnośnie tego, jak rozwijać strony, aby rankowały wysoko w Google, pomagam im zwiększać ruch na stronach z naturalnych wyników wyszukiwania.

SEO to także moje życie zawodowe – firma SEOProfi, której jestem właścicielem, świadczy usługi na rynku polsko, anglo- i niemieckojęzycznym.

Opinie i Komentarze

stary 19 kwietnia 2012, 8:37

Przeciez widac, ze jest bajzel a co ma biedny Matt powiedzieć? Że się wszystko wysypało i nie potrafią dojść do ładu? Najlepszych ludzi przydzielili do łatania Google+ bo ten produkt jest dla nich priorytetowy a SERPY leżą. Googla dopadła bolączka czesto przytrafiająca się gigantycznym korporacjom: brak kontroli, wyścig szczurów kadry managerskiej, konflikty interesów poszczególnyvh działów. Cięcie kosztów = niższy poziom kadry i tzw. „algorytm”, którego efektem są dzisiaj wyniki wyszukiwania jakością przypominające początki wyszukiwarki. Na dokładkę googlarzom krew psuje Facebook, którego logo umieszcza każda duża i mała korporacja w swoich spotach telewizyjnych i innych materiałach reklamowych, a nawet opakowaniach swoich produktów. Oj, musi boleć….

spamerman 19 kwietnia 2012, 13:12

Pewnie po głębokich przemyśleniach uznali, że to zła droga :) i wycofują się. Żeby się nie skompromitować całkowicie, puścili do ludu taką bajeczkę. To takie moje fantazje. Jak jest w rzeczywistości? Czas pokaże. Jak zwykle. Pamiętacie jeszcze aferę z regionalnymi?

Seo-Profi 19 kwietnia 2012, 13:51

Z tymi regionalnymi to był błąd, moim zdaniem, zabrakło konsekwencji…

spamerman 19 kwietnia 2012, 15:04

To nie był błąd, tylko wybranie mniejszego zła. Możliwość wysłania dowolnej domeny regionalnej w kosmos przez każdego gówniarza z „niewielką” ilością punktów w Gotlinku była większym złem.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *