6 lutego 2016
Search Console
Konsola Google

Osoby, które po weryfikują domenę w Konsoli Google nie od razu zobaczą dane, jakie Google zgromadziło o witrynie, jeżeli ta domena nie była wcześniej dodana nigdy do Search Console. Związane jest to z faktem, że wyszukiwarka musi najpierw zgromadzić dane, aby po ich przetworzeniu móc je nam zaprezentować w Konsoli. Aby zobaczyć dane, jakie Google zgromadziło o stronie należy odczekać kilku dni (czasem i ponad tydzień) – a sam proces aktualizacji danych trwa z reguły około tygodnia.

Do tej pory po dodaniu domeny do Konsoli dostawaliśmy komunikat, który potwierdzał ten fakt – a następnie musieliśmy co jakiś czas wchodzić na konto, aby sprawdzić, czy są już widoczne informacje o naszej witrynie. Dlatego cieszy fakt, że niedawno Google zaczęło wysyłać informację o rozpoczęciu gromadzenia danych w Konsoli.

Monitoruj ruch z wyników wyszukiwania Google do witryny

W komunikacie mamy od razu odnośniki do trzech ważnych raportów w Search Console:

Sprawdź Twoje najpopularniejsze strony w wynikach wyszukiwania Google.

System rezerwacji wizyt online dla Twojego gabinetu, salonu, klubuTestuj przez 30 dni !

Po kliknięciu w przycisk zostajemy przekierowani do listy stron serwisu, na które było najwięcej wejść z wyszukiwarki Google

Zobacz, które zapytania przekierowują do Twojej witryny

Możemy sprawdzić jakie zapytania wpisywali internauci, którzy trafili na naszą stronę

Monitoruj błędy na stronach.

Świetna rzecz, ponieważ od razu widzimy, czy czasem nasza witryna nie generuje błędów 404 – i jak teraz widzę okazało się (jest to nowa witryna), że takie błędy się pojawiły, związane z wdrożeniem nowej funkcjonalności w serwisie – i będzie można od razu usunąć pewne błędy na stronie.

Jeszcze gdyby Google informowało o nakładaniu i ściąganiu kar algorytmicznych :)

Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google? Umów się ze mną na 15 minut bezpłatnych konsultacji. Sprawdzę na czym stoimy i co mogę dla Ciebie zrobić





    SEBASTIAN
    MIŚNIAKIEWICZ
    Autor bloga,
    specjalista SEO
    Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

    Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.

    GD Star Rating
    loading...
    Monitoruj ruch z wyników wyszukiwania Google do witryny

    3.3108

    Skomentuj

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Inne wpisy z tej kategorii