Pod koniec zeszłego tygodnia Google umożliwiło nam (w końcu) śledzenie zachowania osób, które trafiają na naszą stronę za pośrednictwem mediów społecznościowych. Można już badać takie zachowania. Szczegóły znajdziemy w odpowiedniej zakładce
Mamy dostępne 3 zakładki:
1) Przywiązanie – od razu po wejściu dostępna jest szybka statystyka pokazująca dane o tych odwiedzinach, w czasie których trwania użytkownicy używali np. przycisków Google +1. Wraz z takimi danymi, jak czas pobytu na stronie, współczynnik odrzuceń itp. – od razu z możliwością porównania do odwiedzin “niespołecznościowych”.
2) Działanie – ile razu użyto np. przycisku Google +1 w badanym okresie. Ciekawy jestem, jak będzie wyglądał trend w porównaniu do Facebook’a…
3) Strony – strony w serwisie, które są najbardziej “społecznościowe”, czyli trafiają do użytkowników, powodując odpowiednie “działania społecznościowe” – klikanie Google +1, Facebooka czy Twittera.
Miłego śledzenia statystyk :)
Od teraz możemy badać zachowanie użytkowników na naszej stronie.
Bardzo ważne – standardowo mamy zaimplementowane narzędzie do śledzenia Google +1, jeżeli interesuje nas Facebook czy Tweeter musi sobie sami zatroszczyć się o implementację odpowiednich kodów na stronie – szczegóły dostępne są na odpowiedniej stronie.
loading...