Wyszukiwarka Google

Kup ubezpieczenie samochodowe w Google

6 komentarzy

Google oferuje porównywarkę ubezpieczeń samochodowychOd razu śpieszę z wyjaśnieniem – Google nie przestawia wyszukiwarki na działalność finansową. Ale wprowadziło już jakiś czas temu w Wielkiej Brytanii coś, co z pewnością przyprawi właścicieli wielu serwisów branży finansowej o zaniepokojenie. Otóż w wynikach naturalnych pojawiło się stosowne okienko, gdzie firmy, w zamian za pewną opłatę dla Google, mogą promować oferty ubezpieczeń samochodowych. Po rachunkach osobistych o kartach kredytowych to kolejna działka finansowa, w którą wchodzi Google w tym kraju.

Moim zdaniem jest to test, który, jak wypali, może „rozlać się” na inne kraje – oraz branże. Czy niedługo Google będzie największym Programem Partnerskim i będzie zarabiać na np. kredytach hipotecznych czy czerpać prowizje od sprzedaży nieruchomości? Na razie tak nie jest, Google może zarabiać na samym przedstawianiu ofert, ale kto wie…

Zobaczmy, jak wygląda to w SERPach w przypadku kart kredytowych

Robi się ciekawie…

Osoby zainteresowane tematem odsyłam do odpowiedniego artykułu.

GD Star Rating
loading...
Kup ubezpieczenie samochodowe w Google, Kup ubezpieczenie samochodowe w Google, 9.3 out of 10 based on 3 ratings Kup ubezpieczenie samochodowe w Google
autor 1380 artykułów opublikowanych na blogu

Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Top Contributor pomaga rozwiązywać te problemy na oficjalnym Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google?

Tak, chcę >>


Opinie i Komentarze

Łukasz Rajzer 18 września 2012, 10:14

Sama idea takiej porównywarki w Polsce jeszcze nie ma racji bytu, bo ubezpieczyciele nie chcą się porównywać i nie chcą budować webservice’ów. Na wyspach biznes porównywania ubezpieczeń samochodowych to już 120 ofert. Taką liczbę w swoim kalkulatorze ma też Google. U nas rynek dopiero dojrzewa, ale jeszcze mu daleko do takiego stanu rzeczy.

Oczywiście wejście w sferę ubezpieczeń komunikacyjnych korporacji z MTV, budzi moje obawy o słuszność wydawania dużej liczby złotówek w programie AdWords. Przecież ja dziś mogę promować usługę płacąc firmie, która może za chwilę nas „zjeść”…

Dziś jednak nie obawiam się o nasz kalkulator. Dostosowując się do realiów polskiego rynku ubezpieczeń buduję program dla agentów ubezpieczeniowych. To oni niezmiennie przez najbliższe lata sprzedadzą w kraju nad Wisłą najwięcej polis OC i AC.

imb 18 września 2012, 11:55

Tak, to tylko ubezpieczenia czy hotele, a później…

Jako przeciętny użytkownik Google muszę stwierdzić, że cofamy się do epoki, gdzie wyszukiwarki były tak na prawdę katalogami stron a wyniki zależały od tego, ile płacimy w tzw. programie partnerskim. Jednak teraz różnica jest taka, że nie trzeba już samodzielnie dodawać strony do Google. Osoby, które pamiętają te czasy, wiedzą o co chodzi ;)

Nie chodzi mi o to, że Google zawęża pole wyników organicznych, czy szuka nowych źródeł podniesienia dochodów, ale wg powyższego zrzutu, pierwsze co widzimy to reklamy i płatne wyniki na 50% strony. Jako użytkownika, mnie to odstrasza -> AdBlock Plus się kłania ;)

Sebastian Miśniakiewicz 18 września 2012, 11:55

Nie używałem – da radę takie coś w SERPach zablokować?

imb 18 września 2012, 12:10

Wersja dla Chrome nie :) Jednak dla FF świetnie sobie z tym radzi.

Sebastian Miśniakiewicz 18 września 2012, 12:28

Dlaczego mnie nie dziwi, że dla Chroma to nie działa? :)

DMati 19 września 2012, 15:49

Adblock Plus może nie radzi sobie ale Adblock (bez Plus) sobie radzi i usuwa Ad wpisy ;) Używam Chrome’a w najnowszej stabilnej wersji i działa jak tra la la. Oczywiście główną rolę odgrywa tutaj lista filtrów w ustawieniach.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii

Więcej w Wyszukiwarka Google
Hangout z Johnem Muellerem – 17-09-2012

Dzisiaj odbył się kolejny hangout z Johnem Muellerem, który poruszał kwestie związane z widocznością strony w wynikach wyszukiwania Google. M.in....

Zamknij