Optymalizacja stron
23 kwietnia 2012

Dostałem dzisiaj kilka ciekawych książek, z którymi chciałbym się zapoznać, a następnie je Wam przybliżyć na łamach mojego bloga.

1. „Przetestuj ją sam” – Steve Krug. Autor światowego bestsellera, wydanego w 2006 roku w Helionie na temat funkcjonalności stron www: „Nie każ mi myśleć. O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych”. Zapowiada się ciekawie… mało jest na rynku pozycji z web-usability.

2. „The smashing Book #2”. Kolejna część bestsellera „Smashing Book” – książki przedstawiającej zasady, jakimi powinni kierować się osoby tworzące strony WWW, jeżeli chcą, aby użytkownicy klikali tam, „gdzie trzeba”

3. „Cała Prawda. Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych” – Rebecca Lieb. Autorka przez wiele lat była wiceprezesem i redaktorem naczelnym m.in. SearchEngineWatch.com. Kto śledzi zagraniczne serwisy internetowe zna ten adres bardzo dobrze.

4. „Prostota i uzyteczność. Projektowanie rozwiązań internetowych, mobilnych i interaktywnych” – Giles Colborne. Autor pomaga tworzyć proste i użyteczne serwisy takim firmom jak Vodafone, Marriott, Nokia czy Jaguar. Chyba więcej nie trzeba pisać :)

Jak widać wstępnie pozycje wyglądają interesująco, sprawdzę je „w praniu” – i napiszę o nich kilka słów później na blogu.

Jeżeli któraś pozycja już teraz Ciebie zainteresowała nie czekaj na recenzję tylko skorzystaj z faktu, że przez 3 dni większość książek w Helionie jest obniżona o 20% – i kup je teraz !

Książek jest kilka i od którejś muszę zacząć zapraszam do krótkiej ankiety, która „pomoże mi” zająć się nimi we właściwej kolejności. Zachęcam do głosowania :)

GD Star Rating
loading...
Książki z zakresu webusability i pozycjonowania - którą zarecenzowac najpierw? Ankieta :), Książki z zakresu webusability i pozycjonowania - którą zarecenzowac najpierw? Ankieta :), 6.0 out of 10 based on 6 ratings Książki z zakresu webusability i pozycjonowania - którą zarecenzowac najpierw? Ankieta :)
O autorze
SEBASTIAN
MIŚNIAKIEWICZ
Autor bloga,
specjalista SEO
Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Pozycjonowanie to nie magia (jak często słyszę),
tylko ciężka, codzienna praca przy budowaniu marki

Zobacz, jak z Klientem pracujemy przy stronie >


Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *