Był filtr i … nie ma filtra. Porównywarki cenowe Ceneo czy Nokaut wróciły “na swoje miejsca”. Osoby, które obstawiały w mojej sondzie czas trwania filtru na 30 dni …. miały rację.
Od wczoraj Ceneo znowu wyświetla się na pierwszej pozycji
zaś na takie frazy, jak aparaty fotograficzne czy drukarki atramentowe jest w TOP3.
A tutaj dowód z SERPów – oczywiście przy wyłączonej personalizacji :)
Sprawdziłem Nokaut – też TOP1.
No cóż, pytanie do Google – kto następny? Czy akcja za chwilę zostanie wymierzona w kolejne znane marki, aby zwrócić uwagę na jakość wyników wyszukiwania? czas pokaże.
loading...
5.5102
OPINIE I KOMENTARZE
Sebastian wg mnie nokaut.pl powrót ma najsłabszy: http://krotszy.pl/5gj
Wycofali za dużo linków (-;
@Łukasz – sprawdziłem tylko frazę “Nokaut” – dzięki za zamieszczenia linku do ciekawego porównania :)
Wszyscy już spali, a ja walczyłem ze Staropramenem by pokazać, że Ci którym najbardziej zależało na pozycjach w tym okresie popełnili (wydawałoby się) najwięcej błędów. Myślę też, że teraz potrzeba około tygodnia na stabilizację procesu powrotu.
No i najwazniejszy efekt walki ze spamem taki, ze na hasle “ceneo” w top10 oprocz samego ceneo jest jeszcze duplikat tresci: 193.203.222.21/_02_43.htm
Fajnie by bylo, gdyby Google opublikowalo case study ile wzrosly wydatki porownywarek na adwords przez ten miesiac, ale tego oczywiscie nie zrobia ;)
Z tego co widzę filtry zdjęto ze wszystkich poszkodowanych w tej akcji: Ceneo.pl, Skapiec.pl, Nokaut.pl, Tesco.pl, Euro.com.pl. A może znacie jakąś domenę, która dalej leży? :)
Nie wszystkich, np. swistak.pl, precyl.pl, fotka.pl.
@Colin – ciekawa rzecz – domeny, ktore wymieniasz nie inwestuja duzych kwot w Adwordsy. Przypadek?
@WIlk – dokładnie. Zapłać haracz to wrócisz – nie to nie.