Wszystko chyba wskazuje na to, że niedawno skończyła się kara, jaką Google nałożyło na znane porównywarki sklepowe. Przynajmniej jeżeli chodzi o Ceneo – nie zaobserwowałem podobnego zjawiska np. na Nokaucie czy Skąpcu.
Pod Chromem widzę Ceneo w połowie TOP20 pod frazę “Ceneo”, w przypadku Safari pod koniec TOP20 – ale za to dodatkowo pojawiają się jeszcze podstrony tematyczne.
Te strony tematyczne są chyba dowodem na to, że “trudny czas” dla Ceneo się powoli kończy. Czyżby miało się okazać, że to osoby, które w jednym z ostatnich wpisów poświęconych ukaraniu porównywarek cenowych przez Google wskazały długość filtra jako 7 dniowy – miały mieć rację?
OPINIE I KOMENTARZE
Jak popatrzysz na pierwszą stronę wyników dla hasła CENEO to znajdziesz duplikaty stron CENEO http://193.203.222.21/. To samo IP co Ceneo.pl. Google już zaindeksował ponad 300 stron z tej kopii. I pytanie – czy to jest duplicate content?
Przyznam, że nie sprawdzałem innych stron. Jeżeli jest tak, jak mówisz, to chyba nie wyciągnęli nic z lekcji, jaką otrzymali od Google.
Hm… Chociaż …. chyba ktoś przeczytał twój nieopublikowany komentarz :)
Same IP
0 site hosted on IP Address 193.203.222.21
Nie widzę też nic, co byłoby na IP Ceneo – czyżby Google szybko zareagowało? Jak sądzisz, Cezzy?