11 października 2011
Optymalizacja stron

Gdy wchodzimy (lub robot) na jakąś stronę, do serwera wysyłane jest żądanie “jej pokazania” – serwer w odpowiedzi zwraca odpowiedni kod stanu HTTP – który jest nam w stanie wiele powiedzieć (czy strona wyświetla się poprawnie – 200, czy w ogóle istnieje – 404, czy może zostało zastosowane przekierowanie – 301, rzadziej 302).

Na stronie http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?hl=pl&answer=40132 możemy zapoznać się z tymi kodami dokładnie.

Warto – jest to, jak pisze Google,  pełna lista kodów – ich znajomość w wielu przypadkach pomaga zdiagnozować problemy związane z brakiem wyświetlania się strony w Google/spadkiem ruchu.

System rezerwacji wizyt online dla Twojego gabinetu, salonu, klubuTestuj przez 30 dni !
Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google? Umów się ze mną na 15 minut bezpłatnych konsultacji. Sprawdzę na czym stoimy i co mogę dla Ciebie zrobić





    SEBASTIAN
    MIŚNIAKIEWICZ
    Autor bloga,
    specjalista SEO
    Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

    Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.

    GD Star Rating
    loading...
    Skomentuj

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Inne wpisy z tej kategorii