10 czerwca 2010 | Aktualizacja: 31 stycznia 2016
Wyszukiwarka Google

Niektóre osoby może pamiętają, jakie poruszenie wywołała kilka miesięcy temu informacja o wprowadzeniu przez Google nowej wersji algorytmu, tzw. Coffeine. Wiele osób, na różnych forach udowadniało, że jest to coś, co właśnie wchodzi, że widzą różnice w wynikach wyszukiwań dla różnych Data Centre itp. Rzeczywistość jednak okazała się inna.

Google konsekwentnie realizuje politykę informacyjną w zakresie zmian w algorytmie, która brzmi –  najpierw wprowadzamy zmiany a później publikujemy info na ten temat.

Dlatego nie możemy wiedzieć, co ulega zmianie. O tym wiedzą tylko takie osoby jak Matt – i jestem pewien, że wielu chciałoby być na jego miejscu. Dopóki nie poinformują nas o tym, każdy, kto twierdzi, wie, co się zmieniło, w jakim zakresie po prostu … mija się z prawdą.

Nam, “zwykłym” użytkownikom Internetu, pozostaje czytać Wytyczne, odwiedzać fora i … trzymać kciuki za to, aby nasze serwisy znajdowały się wysoko w wynikach wyszukiwania. Oczywiście nie można zapominać o ciężkiej pracy – po Mayday bardzo wyraźnie widać, że jak nigdy dotąd liczy się jakość publikowanego tekstu oraz wysoka zawartość merytoryczna serwisów, na których się on znajduje. Ale umówmy się – w końcu od dawna się o tym mówi, a to, że są takie “rzeczy” jak SWLe, za pomocą których można łatwo pozycjonować strony  no cóż, nadal stoję na stanowisku, że ich dni sa policzone – po 2 czerwca mówię to z jeszcze większą pewnością.

System rezerwacji wizyt online dla Twojego gabinetu, salonu, klubuTestuj przez 30 dni !
Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google? Umów się ze mną na 15 minut bezpłatnych konsultacji. Sprawdzę na czym stoimy i co mogę dla Ciebie zrobić





    SEBASTIAN
    MIŚNIAKIEWICZ
    Autor bloga,
    specjalista SEO
    Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

    Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.

    GD Star Rating
    loading...
    Skomentuj

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Inne wpisy z tej kategorii