Filtry, bany
14 czerwca 2014
Wyjście z filtra Google

Wyjście z filtra GoogleJak przeczytałem właśnie Google pracuje nad tym, aby przy odrzucaniu prośby o ponowne rozpatrzenie osoba z SQT, która się tym zajmuje, mogła poinformować webmastera dokładniej o rodzaju przewinienia.

Zatem już niedługo odpowiadając na nasz wniosek Guglarz będzie mógł wpisać w nowym polu dodatkowe informacje, które – zdaniem Matta – powinny pomóc nam w uzyskaniu pozytywnej prośby na nasze RR

when a Google search quality representation reviews and responds to a reconsideration request with a rejection notice, that Google representative has a new box where they can enter more details.

Jak widać, Google cały czas pracuje nad tym, aby uprościć korespondencję z Webmasterami.

Pytanie, czy to także będzie dotyczyło linków – obecnie Google serwuje nam do 3 przykładów nienaturalnych linków, które wchodzą w skład złego profilu linków prowadzących do danej domeny.

O autorze
SEBASTIAN
MIŚNIAKIEWICZ
Autor bloga,
specjalista SEO
Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Pozycjonowanie to nie magia (jak często słyszę),
tylko ciężka, codzienna praca przy budowaniu marki

Zobacz, jak z Klientem pracujemy przy stronie >


Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii