26 lutego 2013
Wyszukiwarka Google
Matt Cutts

Przekierowanie 301 jest “tożsame” z linkiem – tzn. przekazuje taką samą ilość Pageranku jak zwykły odnośnik.

Wygląda to mi na pewną zmianę podejścia Google w tym zakresie – o ile dobrze  pamiętam wcześniejsze wypowiedzi Google to “drobna część” PR jest zawsze była tracona przy przekierowaniach. Dowodem na to jest poprawienie się Matta w wypowiedzi – najpierw użył sformułowania almost exactly (=prawie taki sam), aby następnie powiedzieć currently identical (= obecnie identyczny) – informując, jaka część PR przechodzi na nowy adres przy zastosowaniu przekierowania 301.

Matt zwraca, poniekąd słuszną, uwagę, że gdyby nie ta strata to zamiast linkować ludzie mogliby … skupiać się tylko na przekierowaniach 301.

Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google? Umów się ze mną na 15 minut bezpłatnych konsultacji. Sprawdzę na czym stoimy i co mogę dla Ciebie zrobić





    SEBASTIAN
    MIŚNIAKIEWICZ
    Autor bloga,
    specjalista SEO
    Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

    Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Google dla Webmasterów.

    Skomentuj

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Inne wpisy z tej kategorii