26 lutego 2013
Wyszukiwarka Google
Matt Cutts

Przekierowanie 301 jest “tożsame” z linkiem – tzn. przekazuje taką samą ilość Pageranku jak zwykły odnośnik.

Wygląda to mi na pewną zmianę podejścia Google w tym zakresie – o ile dobrze  pamiętam wcześniejsze wypowiedzi Google to “drobna część” PR jest zawsze była tracona przy przekierowaniach. Dowodem na to jest poprawienie się Matta w wypowiedzi – najpierw użył sformułowania almost exactly (=prawie taki sam), aby następnie powiedzieć currently identical (= obecnie identyczny) – informując, jaka część PR przechodzi na nowy adres przy zastosowaniu przekierowania 301.

Matt zwraca, poniekąd słuszną, uwagę, że gdyby nie ta strata to zamiast linkować ludzie mogliby … skupiać się tylko na przekierowaniach 301.

System rezerwacji wizyt online dla Twojego gabinetu, salonu, klubuTestuj przez 30 dni !
Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google? Umów się ze mną na 15 minut bezpłatnych konsultacji. Sprawdzę na czym stoimy i co mogę dla Ciebie zrobić





    SEBASTIAN
    MIŚNIAKIEWICZ
    Autor bloga,
    specjalista SEO
    Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

    Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.

    GD Star Rating
    loading...
    Jaki procent PageRank jest tracony przy przekierowaniu 301

    5.5102

    Skomentuj

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Inne wpisy z tej kategorii