Wyszukiwarka Google
23 sierpnia 2011

Nowy widok linków witryny wprowadził pewne zmiany w postrzeganiu TOP1. Teraz można zajmować całkiem sporą część ekranu, skutecznie spychając w dół konkurencję.

Na chwilę obecną głownie jednak linki widoczne są dla marek, co błyskawicznie pokazuje niedociągłości w ich optymalizacji.

Nowe linki witryny - jak ważne jest teraz właściwe description
Większego znaczenia nabiera właściwe rozpoczęcie tagu description. Obecnie te parę słów, widocznych w SERPach, może zdecydować o kliknięciu bądź nie w link witryny. A wydawałoby się, że description odeszło już do lamusa… A tymczasem nie zdziwiłbym się, jakby zaczął przeżywać swoją „drugą młodość” :)

O autorze
SEBASTIAN
MIŚNIAKIEWICZ
Autor bloga,
specjalista SEO
Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Pozycjonowanie to nie magia (jak często słyszę),
tylko ciężka, codzienna praca przy budowaniu marki

Zobacz, jak z Klientem pracujemy przy stronie >


OPINIE I KOMENTARZE

Rafał 24 sierpnia 2011, 12:03

Mam pewne pytanie: mam domenę domena.pl, która jest całkowicie poświęcona produkcji „trololo” (przykład :)). Na obie te frazy („domena” i „trololo”) jestem na pierwszym miejscu, lecz tylko przy frazie „domena” pokazują mi się linki. Wiecie z czego może to wynikać?

Seo-Profi 24 sierpnia 2011, 12:30

A jak sprawdzasz linki? Co masz na myśli?

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii