23 sierpnia 2011
Wyszukiwarka Google

Nowy widok linków witryny wprowadził pewne zmiany w postrzeganiu TOP1. Teraz można zajmować całkiem sporą część ekranu, skutecznie spychając w dół konkurencję.

Na chwilę obecną głownie jednak linki widoczne są dla marek, co błyskawicznie pokazuje niedociągłości w ich optymalizacji.

Nowe linki witryny - jak ważne jest teraz właściwe description
Większego znaczenia nabiera właściwe rozpoczęcie tagu description. Obecnie te parę słów, widocznych w SERPach, może zdecydować o kliknięciu bądź nie w link witryny. A wydawałoby się, że description odeszło już do lamusa… A tymczasem nie zdziwiłbym się, jakby zaczął przeżywać swoją “drugą młodość” :)

Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google? Umów się ze mną na 15 minut bezpłatnych konsultacji. Sprawdzę na czym stoimy i co mogę dla Ciebie zrobić





SEBASTIAN
MIŚNIAKIEWICZ
Autor bloga,
specjalista SEO
Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.

GD Star Rating
loading...

OPINIE I KOMENTARZE

Rafał 24 sierpnia 2011, 12:03

Mam pewne pytanie: mam domenę domena.pl, która jest całkowicie poświęcona produkcji “trololo” (przykład :)). Na obie te frazy (“domena” i “trololo”) jestem na pierwszym miejscu, lecz tylko przy frazie “domena” pokazują mi się linki. Wiecie z czego może to wynikać?

Seo-Profi 24 sierpnia 2011, 12:30

A jak sprawdzasz linki? Co masz na myśli?

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii