U podstaw wyświetlania pod adresem strony w wynikach wyszukiwania dodatkowych linków, jakie czasami możemy zobaczyć przy wybranych stronach znajduje się chęć ułatwienia nawigacji po stronie użytkownikowi,a co za tym idzie szybsze znalezienia informacji na poszukiwany temat.
Bardzo ważne jest, aby witryna charakteryzowała się pewnym stażem, według różnych opinii nie powinna mieć w niedalekiej przeszłości także “negatywnych historii” – takich jak filt czy ban.
Aby Twoja witryna pozyskała linki do witryny, należy zadbać o wysoką jakość merytoryczną strony. Jak można znaleźć na stronie Google: “Jeśli struktura witryny nie pozwala naszym algorytmom na znalezienie użytecznych linków do witryn albo uznamy, że linki tej witryny są mało trafne w przypadku danego zapytania użytkownika, nie wyświetlimy ich.”
To, czy są jakieś linki wygenerowane dla naszej strony, bardzo łatwo sprawdzimy w narzędziach w dziale “Konfiguracja witryny”, a następnie klikając na “Linki witryny”.
Warto wiedzieć też, że w Narzędziach można blokować wybrane linki (oczywiście pod warunkiem, że zostały one wygenerowane przez Google).
loading...
5.5102