Wyszukiwarka Google
11 czerwca 2010

U podstaw wyświetlania pod adresem strony w wynikach wyszukiwania dodatkowych linków, jakie czasami możemy zobaczyć przy wybranych stronach znajduje się chęć ułatwienia nawigacji po stronie  użytkownikowi,a co za tym idzie szybsze  znalezienia informacji na poszukiwany temat.

Bardzo ważne jest, aby witryna charakteryzowała się pewnym stażem, według różnych opinii nie powinna mieć w niedalekiej przeszłości także „negatywnych historii” – takich jak filt czy ban.

Aby Twoja witryna pozyskała linki do witryny, należy zadbać o wysoką jakość merytoryczną strony. Jak można znaleźć na stronie Google: „Jeśli struktura witryny nie pozwala naszym algorytmom na znalezienie użytecznych linków do witryn albo uznamy, że linki tej witryny są mało trafne w przypadku danego zapytania użytkownika, nie wyświetlimy ich.”

To, czy są jakieś linki wygenerowane dla naszej strony, bardzo łatwo sprawdzimy w narzędziach w dziale „Konfiguracja witryny”, a następnie klikając na „Linki witryny”.

Warto wiedzieć też, że w Narzędziach można blokować wybrane linki (oczywiście pod warunkiem, że zostały one wygenerowane przez Google).

O autorze
SEBASTIAN
MIŚNIAKIEWICZ
Autor bloga,
specjalista SEO
Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Pozycjonowanie to nie magia (jak często słyszę),
tylko ciężka, codzienna praca przy budowaniu marki

Zobacz, jak z Klientem pracujemy przy stronie >


Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii