Wyszukiwarka Google

Jak wygląda w Google proces wprowadzania zmian w algorytmie?

1 Komentarz

Trafiłem właśnie na ciekawy film, który przedstawia proces zmian w zakresie kształtowania algorytmu. Jak niektórzy wiedzą, Google co roku wprowadza ich kilkaset, co oznacza średnio 1/2 zmiany na dzień. Większość z nich jest od pewnego czasu ogłaszana. Każdy update otrzymuje nazwę kodową, przy jej braku – jest to zwykła kombinacja cyfr.

Śledząc publikacje zmian na blogu Google, które zbierają wszystkie zmiany dokonane w algorytmie, można być z nimi na bieżąco, śledząc przy okazji zmiany zachodzące w wyszukiwarce. W miesiącu sierpniu i wrześniu tych zmian było aż 65, co daje średnio jedną zmianę (z ogonkiem) dziennie.

Filmik został opublikowany rok temu, jednak nie stracił nic na swoim przesłaniu. Osoby zainteresowane tym, jak wygląda (oczywiście w dużym uproszczeniu) proces zmian zachodzących w Google zachęcam do jego oglądnięcia.

GD Star Rating
loading...
Jak wygląda w Google proces wprowadzania zmian w algorytmie?, Jak wygląda w Google proces wprowadzania zmian w algorytmie?, 5.2 out of 10 based on 5 ratings Jak wygląda w Google proces wprowadzania zmian w algorytmie?
autor 1380 artykułów opublikowanych na blogu

Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Top Contributor pomaga rozwiązywać te problemy na oficjalnym Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google?

Tak, chcę >>


Opinie i Komentarze

Pozycjonowanie 6 listopada 2012, 21:12

Jedyna stała żecz w przyrodzie to zmiana i algorytm google

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii

Więcej w Wyszukiwarka Google
Matt Cutts
Na chwilę obecną +1’ki nie mają bezpośredniego wpływu na pozycję strony w Google

Coś, co nie tak dawno padło podczas HO z Johnem Muellerem potwierdził niedawno w Power Searching With Google Hangout on Air...

Zamknij