Po lekturze dzisiejszego wątku na Forum Google dotyczącego text-indent postanowiłem wrzucić na bloga film, który Matt opublikował już jakiś czas temu, ale który nie stracił na aktualności.

Pytanie postawione Mattowi było proste: “Jak najlepiej wykorzystać logotyp znajdujący się na stronie dla celów związanych z SEO? Za pomocą ALT’a – czy może … ukryć tekst za pomocą CSS’a?

Odpowiedź?

Krótka piłka – najlepszym sposobem jest atrybut alt. Koniec kropka.

Zwróćmy uwagę, że w filmie Matt nawiązuje do tematu z wątku – text-indent.

Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google? Umów się ze mną na 15 minut bezpłatnych konsultacji. Sprawdzę na czym stoimy i co mogę dla Ciebie zrobić





SEBASTIAN
MIŚNIAKIEWICZ
Autor bloga,
specjalista SEO
Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.

GD Star Rating
loading...
Jak opisywać logotyp znajdujący się na stronie - za pomocą ALTa czy ukrycia poprzez CSSa

10.0101

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii