Wyszukiwarka Google

Jak lokalizacja użytkownika oraz historia wyszukiwań wpływa na wyniki wyszukiwania

1 Komentarz

Obowiązkowy materiał dla każdej osoby, która korzysta z Internetu. Jest on o tyle ważny, że nadal nie do końca rozumiemy, że to, gdzie się znajdujemy w danej chwili oraz historia dotychczasowych przeszukiwań zasobów Internetu ma istotny wpływ na prezentowane nam przez Google wyniki wyszukiwania.

Pytanie do Matta: Jaki wpływ mają lokalizacje Internauty oraz jego wcześniejsza historia wyszukiwań na otrzymywane wyniki wyszukiwań w Google?

Odpowiedź na tak postawione pytanie brzmi – dużą. Jeżeli system wie, gdzie się znajdujesz, to po wpisaniu np. w wyszukiwarkę takiej frazy jak „dentysta” zostaną Tobie przedstawione strony z ofertą usług stomatologicznych z miejscowości lub okolicy, w której aktualnie się znajdujesz.

Podobnie jest z historią wyszukiwań, dzięki której Google może prezentować wyniki dopasowane do naszych zainteresowań. Jest to o tyle istotne, że jeżeli szukamy np. informacji o PageRanku i wpisujemy PR do wyszukiwarki, to będąc zalogowanym system w końcu przestanie nam wyświetlać wyniki związane z Public Relations, ponieważ nie będziemy w nie klikać – ponieważ nie będziemy nimi zainteresowani. A skoro nie będziemy nimi zainteresowani – to po co nam je wyświetlać? :)

Więcej informacji na załączonym materiale wideo  z polskimi napisami. Zachęcam do obejrzenia. Warto, nie … trzeba :)

GD Star Rating
loading...
autor 1380 artykułów opublikowanych na blogu

Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Top Contributor pomaga rozwiązywać te problemy na oficjalnym Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google?

Tak, chcę >>


Opinie i Komentarze

Rysiek 8 grudnia 2012, 14:50

Wyświetlanie wyników w zależności od lokalizacji to sprawiło, że wyszukiwarka ‚Gógle’ to teraz zwykły chłam
Wyświetlają się gówniane strony podczas, gdy te wartościowe, świadczące usługi w całej Polsce czy sprzedające
i dostarczające produkty do klienta kurierem znikły z początku indeksu a przyczyna jest jedna chodzi o kasę,
żeby np. Firma mająca najlepsze ceny była ograniczona lokalnie a jak chce teraz trafić z ofertą do wszystkich to musi opłacać reklamy w Adwords. Bzdurą jest też to całe SEO to zwykłe oszustwo, sztuczne podbijanie pozycji poprzez umieszczanie w sztucznie
utrzymywanych katalogach tylko po to, aby brać za wpis do katalogu. Za ten cały stan rzeczy odpowiada ‚Gógle’ i za tą
całą szopkę z SEO katalogami i innym syfem i tak płaci klient jako końcowy odbiorca produktu.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii

Więcej w Wyszukiwarka Google
Duplicate content w sklepie internetowym – kiedy występuje i jak go unikać

Ciekawy wpis pojawił się jakiś czas temu na kanale WebMasterHelp, a dotyczy on sytuacji tzw. duplicate content w przypadku sklepów...

Zamknij