Wyszukiwarka Google
15 maja 2011

Ciekawe pytanie, które padło na Google I/O 2010, i które zdecydowałem się wyciągnąć do osobnego postu.

Wiele osób obawia się takiej sytuacji i … nie wprowadza nowych rzeczy na stronie, aby nie zachwiać jej pozycją w SERPach. Czy to jest dobre podejście?

Nie bardzo. Według Matta „usually” tak się nie dzieje. Omawiana sytuacja dotyczyła strony (adres nie został podany), która spadła, po wprowadzeniu zmian zasugerowanych przez internautów, z 1 miejsca na 3. Matt sugeruje zwrócenie uwagi na frazy, na której nastąpił spadek i … ponieważ strona jest „na szczycie” prawdopodobnie powtórzenie tej frazy we właściwym miejscu na stronie jeden czy dwa razy pomogłoby wrócić jej na szczyt.

Co jest ważne – strona cały czas działała, nie było problemów serwerem, w wyniku wprowadzenia nowych funkcjonalności na stronie nie uległy zmianie adresy URL.

Moja opinia? Trzeba poczekać – skoro ludzie to chcieli, strona szybko wróci na 1 miejsce, i mało tego, będzie tam jeszcze mocniejsza :)

O autorze
SEBASTIAN
MIŚNIAKIEWICZ
Autor bloga,
specjalista SEO
Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Pozycjonowanie to nie magia (jak często słyszę),
tylko ciężka, codzienna praca przy budowaniu marki

Zobacz, jak z Klientem pracujemy przy stronie >


Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii