Optymalizacja stron
28 stycznia 2011

Udostępniając nam w Narzędziach dla Webmasterów funkcjonalność, jaką są słowa kluczowe, dla których Google „przypisuje” naszą witrynę musimy pamiętać o jednej kwestii.
Dane, jakie są prezentowane w tych statystykach nie są aktualizowane na bieżąco. Jeżeli mamy nową witrynę, „coś” się w nich pojawi dopiero po kilku tygodniach, natomiast jeżeli strona już istnieje i prezentuje w Narzędziach pewne dane, to aby ocenić jakość prowadzonych prac optymalizacyjno-promocyjnych także musimy uzbroić się w cierpliwość.
Osoby na różnych Forach często pytają, dlaczego Google widzi ich witrynę nie pod tymi słowami, pod którymi chcieliby, aby widział. Trzeba przyznać, że w wielu przypadkach związane jest to też z brakiem optymalizacji w obrębie serwisu. Strony nie posiadają (właściwej) treści, znaczniki Title nie są opisane zgodnie z Wytycznymi, brakuje nagłówków czy linkowania wewnętrznego.

GD Star Rating
loading...
O autorze
SEBASTIAN
MIŚNIAKIEWICZ
Autor bloga,
specjalista SEO
Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Pozycjonowanie to nie magia (jak często słyszę),
tylko ciężka, codzienna praca przy budowaniu marki

Zobacz, jak z Klientem pracujemy przy stronie >


OPINIE I KOMENTARZE

Piotr 28 stycznia 2011, 15:25

W sprawdzeniu nasycenia serwisu słowami kluczowymi może być prosty program ISM Sitemap Keyword Analyzer ( link: http://www.ism-soft.pl/narzedzia/ism-sitemap-keyword-analyzer-darmowe-oprogramowanie )

Leave reply to Piotr anuluj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *