Optymalizacja stron

Jak często Google uaktualnia słowa kluczowe w Narzędziach dla Webmasterów

1 Komentarz

Udostępniając nam w Narzędziach dla Webmasterów funkcjonalność, jaką są słowa kluczowe, dla których Google „przypisuje” naszą witrynę musimy pamiętać o jednej kwestii.
Dane, jakie są prezentowane w tych statystykach nie są aktualizowane na bieżąco. Jeżeli mamy nową witrynę, „coś” się w nich pojawi dopiero po kilku tygodniach, natomiast jeżeli strona już istnieje i prezentuje w Narzędziach pewne dane, to aby ocenić jakość prowadzonych prac optymalizacyjno-promocyjnych także musimy uzbroić się w cierpliwość.
Osoby na różnych Forach często pytają, dlaczego Google widzi ich witrynę nie pod tymi słowami, pod którymi chcieliby, aby widział. Trzeba przyznać, że w wielu przypadkach związane jest to też z brakiem optymalizacji w obrębie serwisu. Strony nie posiadają (właściwej) treści, znaczniki Title nie są opisane zgodnie z Wytycznymi, brakuje nagłówków czy linkowania wewnętrznego.

GD Star Rating
loading...
autor 1380 artykułów opublikowanych na blogu

Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Top Contributor pomaga rozwiązywać te problemy na oficjalnym Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google?

Tak, chcę >>


Opinie i Komentarze

Piotr 28 stycznia 2011, 15:25

W sprawdzeniu nasycenia serwisu słowami kluczowymi może być prosty program ISM Sitemap Keyword Analyzer ( link: http://www.ism-soft.pl/narzedzia/ism-sitemap-keyword-analyzer-darmowe-oprogramowanie )

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii

Więcej w Optymalizacja stron
Jak zaindeksować w Google (prawie) wszystkie strony serwisu/sklepu

Każdy chciałby, aby jego sklep czy strona internetowa był a zaindeksowana w Google w 100%. Niewątpliwie zwiększyłoby to ilość odwiedzin,...

Zamknij