28 stycznia 2011 | Aktualizacja: 1 sierpnia 2012
Optymalizacja stron

Udostępniając nam w Narzędziach dla Webmasterów funkcjonalność, jaką są słowa kluczowe, dla których Google “przypisuje” naszą witrynę musimy pamiętać o jednej kwestii.
Dane, jakie są prezentowane w tych statystykach nie są aktualizowane na bieżąco. Jeżeli mamy nową witrynę, “coś” się w nich pojawi dopiero po kilku tygodniach, natomiast jeżeli strona już istnieje i prezentuje w Narzędziach pewne dane, to aby ocenić jakość prowadzonych prac optymalizacyjno-promocyjnych także musimy uzbroić się w cierpliwość.
Osoby na różnych Forach często pytają, dlaczego Google widzi ich witrynę nie pod tymi słowami, pod którymi chcieliby, aby widział. Trzeba przyznać, że w wielu przypadkach związane jest to też z brakiem optymalizacji w obrębie serwisu. Strony nie posiadają (właściwej) treści, znaczniki Title nie są opisane zgodnie z Wytycznymi, brakuje nagłówków czy linkowania wewnętrznego.

Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google? Umów się ze mną na 15 minut bezpłatnych konsultacji. Sprawdzę na czym stoimy i co mogę dla Ciebie zrobić





SEBASTIAN
MIŚNIAKIEWICZ
Autor bloga,
specjalista SEO
Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.

GD Star Rating
loading...

OPINIE I KOMENTARZE

Piotr 28 stycznia 2011, 15:25

W sprawdzeniu nasycenia serwisu słowami kluczowymi może być prosty program ISM Sitemap Keyword Analyzer ( link: http://www.ism-soft.pl/narzedzia/ism-sitemap-keyword-analyzer-darmowe-oprogramowanie )

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii