Wyszukiwarka Google

Jak często Google uaktualnia PageRank strony

3 komentarze

Dużo osób, a zwłaszcza te, które posiadają strony internetowe od niedawna, traktują PageRank jako coś, od czego zależy pozycja ich strony. Dobrze robią – jednak zapominają przy tym (nie wiedzą), że jest to tylko jeden z ponad 200 czynników mających wpływ na pozycję strony w SERPach. No dobrze – co to takiego jest ten „update PageRanku” – jak działa i … czym jest ów tajemniczy skrót PR?

Według Google PageRank to opinia systemu o stronie, o tym, jak bardzo wiarygodna jest ona w oczach Google. Google analizuje na bieżąco linki, jakie do niej prowadzą (zwracając też uwagę na to, jak ważne, czyli dobre, są to linki) i na ich podstawie, w wyniku obliczeń dokonywanych automatycznie przez komputery (z bardzo małym udziałem czynnika ludzkiego),  przyznaje witrynie ocenę w skali od 0 do 10, wynik pokazując w postaci „zielonego paseczka” w GoogleToolbar. Wynik jest aktualizowany kilka razy do roku, z reguły co 3 miesiące.

Jak można stracić reputację? Np. poprzez sprzedaż linków pozycjonujących (przekazujące PageRank).

GD Star Rating
loading...
Jak często Google uaktualnia PageRank strony, Jak często Google uaktualnia PageRank strony, 5.5 out of 10 based on 2 ratings Jak często Google uaktualnia PageRank strony
autor 1380 artykułów opublikowanych na blogu

Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Top Contributor pomaga rozwiązywać te problemy na oficjalnym Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google?

Tak, chcę >>


Opinie i Komentarze

pl fotka 20 września 2010, 16:12

święta racja, pozdrawiam

Apartamenty Poznań 21 października 2010, 1:02

Czy znana jest ilosc aktulizacji PR w ciagu roku?

Seo-Profi 21 października 2010, 1:04

Z reguły co kwartał. Jednak, aby uściślić – chodzi o „widoczny” update, czyli o aktualizację „zielonego paseczka. Ponieważ PR jest cały czas obliczany – jedynie my, użytkownicy, widzimy update’y właśnie co około 3 miesiące.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii

Więcej w Wyszukiwarka Google
Jak zdobyć linki dofollow przy coraz większej popularności atrybutu nofollow

Coraz więcej serwisów używa w swoich zasobach linków z atrybutem nofollow. Nie chodzi już tutaj o strony mało popularne, jak...

Zamknij