Filtry, bany

Jak budować wartościową stronę w dobie Pandy i Pingwina

Dzisiaj zachęcam do oglądnięcia ciekawego filmu przygotowanego przez Dan’ego Petrovic’a poświęconemu Pandzie i Pingwinowie, z którego m.in. dowiemy się, że

  • dzisiaj nie liczy się ilość stron w indeksie – ale ich jakość. Zbędnych stron powinniśmy się wystrzegać – chociażby używając tagów kanonicznych czy przekierowań.
  • unikajmy przeoptymalizowania strony – te same anchor teksty, upychanie słów kluczowych
  • dbajmy o linki – ale te dobre. Spam, sieci linków (np. SWLe czy giełdy linków) nie są tym, co „Pingwin lubi najbardziej”
  • przykładajmy się do stron – ich jakość nabiera coraz większego znaczenia. Polecam lekturze artykuł sprzed ponad roku, ale jak bardzo obecnie na czasie
  • itp. itd.

Film zbiera informacje o w/w update’ach w sposób przystępny i logiczny. Jest w wersji angielskiej, można jednak włączyć napisy, jak ktoś miałby problemy ze zrozumieniem.

GD Star Rating
loading...
Jak budować wartościową stronę w dobie Pandy i Pingwina, Jak budować wartościową stronę w dobie Pandy i Pingwina, 10.0 out of 10 based on 2 ratings Jak budować wartościową stronę w dobie Pandy i Pingwina

Zobacz inne wpisy z tej kategorii

napisał/a 1334 artykułów na rzecz Bloga SEO

Optymalizacja i pozycjonowanie stron i sklepów internetowych w Google to moja pasja.

Od 2008 roku jako Top Contributor pomagam webmasterom rozwiązywać problemy z widocznością ich stron w Google na Forum Pomocy Google dla Webmasterów, na którym jestem najdłuższym stażem TC w Polsce.

W 2010 roku roku założyłem pierwszego w Polsce bloga SEO skierowanego nie do branży SEO, ale stricte do właścicieli stron, na którym przystępnym językiem przybliżam Wskazówki Google dla Webmasterów, opisuję i komentuję zmiany, jakie zachodzą w algorytmie Google. Publikując wskazówki odnośnie tego, jak rozwijać strony, aby rankowały wysoko w Google, pomagam im zwiększać ruch na stronach z naturalnych wyników wyszukiwania.

SEO to także moje życie zawodowe – firma SEOProfi, której jestem właścicielem, świadczy usługi na rynku polsko, anglo- i niemieckojęzycznym.

Opinie i Komentarze

grejf 9 września 2012, 10:38

Sebastian zawsze dobra czysta propagacja przeniesie się na docelowe wyniki już od 2008 :-)

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *