13 czerwca 2010
Wyszukiwarka Google

Świetne pytanie zadano niedawno Mattowi. Dotyczyło ono, obok pytań o ilość zmian w algorytmie w 2009, także bardzo ważnej kwestii: “Czy treść nadal odgrywa dla Google bardzo ważną rolę (w oryginale: Is content still the king)”?

Odpowiadając na pytanie Matt przytacza zasadę, którą kieruje się w pracy swojego działu – aby dokonywać zmiany w algorytmie przynajmniej … jeden raz dziennie. W praktyce wygląda to tak, że kwestie pojawiają się ciągle, aby później na spotkaniu, odbywającym się raz na tydzień, pracownicy z zespołu Matta mogli dyskutować o 8, 10, 12 czy 6 różnych kwestiach związanych ze zmianą w algorytmie, które zespół chciałby wdrożyć. Następnie po tym, jak pomysły są udoskonalane, zaś zespół jest przekonany, że działają właściwie i sprawdzają się w wielu różnych językach, są one wdrażane w życie.

Zatem zespół Matta dąży do tego, aby zmian było około 350-400 rocznie, czyli średnio jedna dziennie: od małych, związanych z kwestiami językowymi, po ulepszenie stosowania synonimów czy ulepszenie systemu antyspamowego. Są to ważne zmiany, ale … nie zawsze zauważane poza Google.

Czy “content is still the king”, jeżeli chodzi o widoczność w wynikach wyszukiwania?

Odpowiadając na tak postawione pytanie Matt stwierdza, że treść jest najważniejsza, ale … nie zawsze wystarczająca, ponieważ ludzie … muszą sie dowiedzieć o tej treści. Ludzi należy poinformować, zdobywając w odpowiedni sposób reputację, aby można było dzięki temu ściągnąć ich na swoją stronę, znajdując jakiś “haczyk” czy inny strakcyjny sposób na osiągnięcie tego celu. Jeżeli jednak strona nie posiada dobrej treści, trudniej jej będzie zaistnieć w sieci.

Aby być widocznym, Matt sugeruje rozpocząć pracę od stworzenia dobrej zawartości merytorycznej serwisu, następnie zastanowić się, jak i skąd można pozyskać użytkowników witryny

System rezerwacji wizyt online dla Twojego gabinetu, salonu, klubuTestuj przez 30 dni !
Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google? Umów się ze mną na 15 minut bezpłatnych konsultacji. Sprawdzę na czym stoimy i co mogę dla Ciebie zrobić





    SEBASTIAN
    MIŚNIAKIEWICZ
    Autor bloga,
    specjalista SEO
    Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

    Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.

    GD Star Rating
    loading...
    Ilość zmian w algorytmie Google w 2009. Czy treść nadal jest ważna?

    9.0101

    Skomentuj

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Inne wpisy z tej kategorii