29 września 2012
Wyszukiwarka Google
Blog SEo czerpie Title z domeny firmowej

Dzisiaj sprawdzałem sobie, jak to mam w zwyczaju robić co jakiś czas,  “co piszczy o mnie w Sieci”. Wpisałem w wyszukiwarkę “blog seo profi” – i dwie rzeczy rzuciły mi się w oczy.

Pierwsza – w końcu doczekałem się linków witryny w ilości maksymalnej, czyli sześciu :)

Druga – to zaintrygowało mnie znacznie mocniej: na końcu Title strony widocznego w SERPach zauważyłem coś takiego

Blog SEo czerpie Title z domeny firmowej

Zdziwiło mnie to. Wiem, że Google dopasowuje sobie Title, jak uzna, Title “wygenerowane przez system” jest lepsze dla użytkownika, który wpisał dane zapytanie w wyszukiwarkę. Do tej pory jednak spotykałem się z tym głównie w przypadku niezoptymalizowanych/przeoptymalizowanych witryn.

“SEO Profi Kraków” przypomniało mi szybko, że kiedyś użyłem tego w Title strony firmowej. Wszedłem sobie zatem na witrynę firmową – i wszystko stało się jasne. Identyczne zakończenie znajduje się w jej Title.

SEO Profi Kraków w kodzie strony

Jak widać na powyższym przykładzie Google łączy ze sobą Title domeny głównej oraz Title bloga postawionego na subdomenie  – i po wpisaniu w wyszukiwarkę zapytania “blog nazwa firmy” system serwuje użytkownikowi odpowiedni wynik wyszukiwania – połączenie “blog” oraz “nazwa firmy”. Jakoś do tej pory nie zwróciłem na to większej uwagi – chociaż jak teraz sobie spokojnie myślę, to chyba już to widziałem od pewnego czasu kilka razy.

Zauważyliście podobne zjawisko – lub inne, związane z dopasowywaniem Title w SERPach na zasadzie “zapożyczania” Title z domeny głównej/innych subdomen?

System rezerwacji wizyt online dla Twojego gabinetu, salonu, klubuTestuj przez 30 dni !
Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google? Umów się ze mną na 15 minut bezpłatnych konsultacji. Sprawdzę na czym stoimy i co mogę dla Ciebie zrobić





    SEBASTIAN
    MIŚNIAKIEWICZ
    Autor bloga,
    specjalista SEO
    Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

    Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.

    GD Star Rating
    loading...
    Google wykorzystuje dla Title subdomeny w SERPach część Title domeny głównej

    7.1107

    Skomentuj

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Inne wpisy z tej kategorii