Wyszukiwarka Google

Google wykorzystuje dla Title subdomeny w SERPach część Title domeny głównej

Brak komentarzy

Dzisiaj sprawdzałem sobie, jak to mam w zwyczaju robić co jakiś czas,  „co piszczy o mnie w Sieci”. Wpisałem w wyszukiwarkę „blog seo profi” – i dwie rzeczy rzuciły mi się w oczy.

Pierwsza – w końcu doczekałem się linków witryny w ilości maksymalnej, czyli sześciu :)

Druga – to zaintrygowało mnie znacznie mocniej: na końcu Title strony widocznego w SERPach zauważyłem coś takiego

Blog SEo czerpie Title z domeny firmowej

Zdziwiło mnie to. Wiem, że Google dopasowuje sobie Title, jak uzna, Title „wygenerowane przez system” jest lepsze dla użytkownika, który wpisał dane zapytanie w wyszukiwarkę. Do tej pory jednak spotykałem się z tym głównie w przypadku niezoptymalizowanych/przeoptymalizowanych witryn.

„SEO Profi Kraków” przypomniało mi szybko, że kiedyś użyłem tego w Title strony firmowej. Wszedłem sobie zatem na witrynę firmową – i wszystko stało się jasne. Identyczne zakończenie znajduje się w jej Title.

SEO Profi Kraków w kodzie strony

Jak widać na powyższym przykładzie Google łączy ze sobą Title domeny głównej oraz Title bloga postawionego na subdomenie  – i po wpisaniu w wyszukiwarkę zapytania „blog nazwa firmy” system serwuje użytkownikowi odpowiedni wynik wyszukiwania – połączenie „blog” oraz „nazwa firmy”. Jakoś do tej pory nie zwróciłem na to większej uwagi – chociaż jak teraz sobie spokojnie myślę, to chyba już to widziałem od pewnego czasu kilka razy.

Zauważyliście podobne zjawisko – lub inne, związane z dopasowywaniem Title w SERPach na zasadzie „zapożyczania” Title z domeny głównej/innych subdomen?

GD Star Rating
loading...
Google wykorzystuje dla Title subdomeny w SERPach część Title domeny głównej, Google wykorzystuje dla Title subdomeny w SERPach część Title domeny głównej, 7.1 out of 10 based on 7 ratings Google wykorzystuje dla Title subdomeny w SERPach część Title domeny głównej
autor 1380 artykułów opublikowanych na blogu

Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Top Contributor pomaga rozwiązywać te problemy na oficjalnym Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google?

Tak, chcę >>


Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii

Więcej w Wyszukiwarka Google
Dokładne dopasowanie frazy do domeny nie gwarantuje już wysokich pozycji w Google
Fraza w domenie nie gwarantuje już wyższych pozycji w Google

Wczoraj na Twitterze Matt Cutts wrzucił informację, zgodnie z którą dokładne dopasowanie nazwy domeny do zapytania nie gwarantuje już dla...

Zamknij