Wyszukiwarka Google

Google usuwa URL’e z wyników wyszukiwania

Brak komentarzy

Czyżby szykowała się nowa zmiana w SERPach, mająca na celu jeszcze lepszą promocję mediów społecznościowych/dużych firm?

Zauważono właśnie w agglojęzycznych wynikach wyszukiwania Google takie zjawisko

Proszę zwrócić uwagę na dwa ostatnie url’e – są to jedynie nazwy serwisów – odpowiednio LinkedIn oraz Facebook. Adresu url w postaci takiej, do jakiej przyzwyczailiśmy się, brak.

Jak się to Wam podoba?

Biorąc pod uwagę to, że Google mówi o tym, iż dobra struktura adresu zachęca osoby przeglądające SERPy do podjęcia akcji (czyli kliknięcia w wynik wyszukiwania) takie działania trochę stoją z tym w sprzeczności.

Zobaczymy, co z tego wyniknie. Jeżeli niedługo „nowe url’e” zagoszczą na dobre w SERPach to będzie to tylko znak na to, że … przyzwyczajenie nie jest stałą naturą człowieka :)

GD Star Rating
loading...
autor 1380 artykułów opublikowanych na blogu

Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Top Contributor pomaga rozwiązywać te problemy na oficjalnym Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google?

Tak, chcę >>


Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii

Więcej w Wyszukiwarka Google
Strony ze skopiowaną treścią przez Adsense wypadają z Google

Zapowiedzi Matta, że Google zaczyna znowu kłaść duży nacisk na jakość wyników wyszukiwania (parę miesięcy temu Matt powiedział, że Google...

Zamknij