Wyszukiwarka Google

Google usuwa URL’e z wyników wyszukiwania

Czyżby szykowała się nowa zmiana w SERPach, mająca na celu jeszcze lepszą promocję mediów społecznościowych/dużych firm?

Zauważono właśnie w agglojęzycznych wynikach wyszukiwania Google takie zjawisko

Proszę zwrócić uwagę na dwa ostatnie url’e – są to jedynie nazwy serwisów – odpowiednio LinkedIn oraz Facebook. Adresu url w postaci takiej, do jakiej przyzwyczailiśmy się, brak.

Jak się to Wam podoba?

Biorąc pod uwagę to, że Google mówi o tym, iż dobra struktura adresu zachęca osoby przeglądające SERPy do podjęcia akcji (czyli kliknięcia w wynik wyszukiwania) takie działania trochę stoją z tym w sprzeczności.

Zobaczymy, co z tego wyniknie. Jeżeli niedługo „nowe url’e” zagoszczą na dobre w SERPach to będzie to tylko znak na to, że … przyzwyczajenie nie jest stałą naturą człowieka :)

GD Star Rating
loading...

Zobacz inne wpisy z tej kategorii

napisał/a 1334 artykułów na rzecz Bloga SEO

Optymalizacja i pozycjonowanie stron i sklepów internetowych w Google to moja pasja.

Od 2008 roku jako Top Contributor pomagam webmasterom rozwiązywać problemy z widocznością ich stron w Google na Forum Pomocy Google dla Webmasterów, na którym jestem najdłuższym stażem TC w Polsce.

W 2010 roku roku założyłem pierwszego w Polsce bloga SEO skierowanego nie do branży SEO, ale stricte do właścicieli stron, na którym przystępnym językiem przybliżam Wskazówki Google dla Webmasterów, opisuję i komentuję zmiany, jakie zachodzą w algorytmie Google. Publikując wskazówki odnośnie tego, jak rozwijać strony, aby rankowały wysoko w Google, pomagam im zwiększać ruch na stronach z naturalnych wyników wyszukiwania.

SEO to także moje życie zawodowe – firma SEOProfi, której jestem właścicielem, świadczy usługi na rynku polsko, anglo- i niemieckojęzycznym.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *