Wyszukiwarka Google
13 czerwca 2011

Czyżby szykowała się nowa zmiana w SERPach, mająca na celu jeszcze lepszą promocję mediów społecznościowych/dużych firm?

Zauważono właśnie w agglojęzycznych wynikach wyszukiwania Google takie zjawisko

Proszę zwrócić uwagę na dwa ostatnie url’e – są to jedynie nazwy serwisów – odpowiednio LinkedIn oraz Facebook. Adresu url w postaci takiej, do jakiej przyzwyczailiśmy się, brak.

Jak się to Wam podoba?

Biorąc pod uwagę to, że Google mówi o tym, iż dobra struktura adresu zachęca osoby przeglądające SERPy do podjęcia akcji (czyli kliknięcia w wynik wyszukiwania) takie działania trochę stoją z tym w sprzeczności.

Zobaczymy, co z tego wyniknie. Jeżeli niedługo „nowe url’e” zagoszczą na dobre w SERPach to będzie to tylko znak na to, że … przyzwyczajenie nie jest stałą naturą człowieka :)

GD Star Rating
loading...
O autorze
SEBASTIAN
MIŚNIAKIEWICZ
Autor bloga,
specjalista SEO
Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Pozycjonowanie to nie magia (jak często słyszę),
tylko ciężka, codzienna praca przy budowaniu marki

Zobacz, jak z Klientem pracujemy przy stronie >


Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *