Wyszukiwarka Google
30 maja 2018

Pomysłowość webmasterów nie przestaje mnie zadziwiać, mimo, że SEO zajmuję się już ponad 10 lat. Od czasu do czasu spotykam się z ciekawą sytuacją, która związana jest z tym, że- właściciel strony zamiast skupić się na poprawie jej jakości idzie na skróty i kombinuje.

Pojawił się „problem” – Google nie zaindeksowało aż 80 stron spośród 100 przesłanych spośród przesłanych w sitemapie.

Co robi właściciel?

Zamiast przeanalizować problem (nieindeksowanie zawsze ma swoje podłoże) idzie na skróty – tworzy nową sitemapę, zawierającą tylko owe niezaindeksowane adresy url.

Ale coś go nurtuje i pyta Johna: „Czy to nie zaszkodzi czasem witrynie”?

|Odpowiedź Johna jest niezmiennie ta sama – należy skupić się na pracy przy witrynie tak, aby każda jej strona była wyjątkowa (ponieważ każda strona jest ważna)

I o to chodzi w SEO – a kto tego nie rozumie, ten … wgrywa sitemapy, których Google i tak docelowo nie uwzględni w procesie indeksowania.

O autorze
SEBASTIAN
MIŚNIAKIEWICZ
Autor bloga,
specjalista SEO
Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Pozycjonowanie to nie magia (jak często słyszę),
tylko ciężka, codzienna praca przy budowaniu marki

Zobacz, jak z Klientem pracujemy przy stronie >


Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii