2 czerwca 2011 | Aktualizacja: 30 grudnia 2012
Filtry, bany, Wyszukiwarka Google

Do napisania artykułu skłonił mnie wpis na Search Engine Roundtable o bardzo intrygującym temacie “Bing rozważa nagradzanie (osób) za zgłoszenie spamu (w wynikach wyszukiwania)”.

Przyznam, że patrząc się na naszą polską rzeczywistość gdyby Google rzuciło taki temat to już widzę, jak wiele różnego rodzaju “firm” – ale pewnie i dużych agencji –  zatrudniłoby zaraz dodatkowe osoby, których jedynym zadaniem byłoby wyszukiwanie i zgłaszanie stron (niekoniecznie stricte) zapleczowych konkurencji.

Wprawdzie Google już jakiś czas temu ułatwiło zadanie zgłaszania takich stron do Search Quality Team wypuszczając rozszerzenie do Chroma, dzięki czemu zgłaszanie spamu stało się jeszcze bardziej … proste i szybsze, jednak odpowiedź pracownika Bing’a na sugestię “otrzymywania nagrody za ten fakt” brzmi dosyć “intrygująco”

Thank you for your feedback. While we cannot guarantee all requests to be granted, we will certainly have our team review this and consider it in future releases.

I co wy na to? :)

Dowiedz się, jak pozyskiwać więcej klientów z Google poprzez swoją stronę.

Zapisz się na newsletter

Na start otrzymasz aż cztery ebooki, dzięki którym dowiesz się:

1) Dlaczego strona może być niewidoczna w Google?
2) Jak wybrać firmę SEO?
3) O co musisz zapytać firmę SEO?
4) Jakie błędy popełniają klienci firm SEO?

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii