Filtry, bany

Google banuje firmę SEO za kupowanie linków dla swojego Klienta

3 komentarze

Nie wiem, czy jest to pojedynczy przypadek, czy jest to „pokaz siły” – a może zapowiedź czegoś „większego” – faktem jest, że agencja iAquire, która kupowała linki dla swojego klienta – firmy Dun & Bradstreet Credibility Corporation – została zbanowana przez Google – co zauważył i opisał u siebie Barry Schwarz.

Google na razie nie ustosunkowało się do tej sytuacji, natomiast sama agencja przyznała, że została usunięta z indeksu.

Nie słyszałem na razie o tym, aby to firma SEO miała zostać ukarana za złamanie Wytycznych w tym zakresie, podobnie jak i widze Barry

but I don’t believe there was ever an agency that was banned for this practice.

Usuwanie firm SEO z indeksu za złamanie Wytycznych przy pracy? Robi się coraz ciekawiej…

Warto przeczytać jeszcze jeden artykuł, który opisuje bliżej sytuację – chociażby aby zobaczyć po ile linki były kupowane – $30 na miesiąc brzmi ciekawie, prawda? :)

GD Star Rating
loading...
Google banuje firmę SEO za kupowanie linków dla swojego Klienta, Google banuje firmę SEO za kupowanie linków dla swojego Klienta, 5.0 out of 10 based on 5 ratings Google banuje firmę SEO za kupowanie linków dla swojego Klienta
autor 1380 artykułów opublikowanych na blogu

Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Top Contributor pomaga rozwiązywać te problemy na oficjalnym Forum Pomocy Google dla Webmasterów.


Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google?

Tak, chcę >>


Opinie i Komentarze

Łukasz Rajzer 25 maja 2012, 13:39

A czy agencja nie chciała być w top1 na jakieś słowo? Większości agencji w Polsce grozi taki ban ale za pozycjonowanie własnych stron (:

Seo-Profi 25 maja 2012, 13:47

Myślę, że to była „pokazówka”, jak dave84 napisał na G+ :)

imb 25 maja 2012, 22:21

Krótko mówiąc, Google robi pokazówki. Ale nie zapominajmy, że przy „nielegalnym handlu” karani są nie tylko producent i odbiorca, lecz także pośrednicy. W tym przypadku pośrednikiem była firma SEO. Jak dla mnie, to precedens a zarazem całkiem logiczne posunięcie ze strony Google. Niestety SERPy wciąż wyglądają gorzej po niż przed Pingu.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii

Więcej w Filtry, bany
Czy Google jest w stanie wiedzieć, kto kupuje punkty w SWLach

Po ostatniej ręcznej interwencji SQT znowu sporo poruszenia. I, jak do tej pory bez zmian - nie mniej stwierdzeń, że...

Zamknij