filtr Google

Filtr to kara nałożona na stronę przez algorytm Google za złamanie tzw. Wskazówek Google dla Webmasterów. Kara może być wynikiem np. upychania na stronie słów kluczowych – w treści, w title, ukrywania treści – display:none, tekst na stronie w kolorze tła itp. Są dwa rodzaje filtrów. Ręczne – nakładane, jak sama nazwa wskazuje, „ręcznie” – przez pracowników tzw. Search Quality Team, działu Google odpowiedzialnego za jakość wyników wyszukiwania. Drugim rodzajem filtra jest tzw. filtr algorytmiczny – który nakłada „sam algorytm”. Różnica znacząca między nimi dotyczy sposobu usunięcia kary – aby wyjść z filtra algorytmicznego wystarczy poprawić to, co „zepsuliśmy” – i poczekać na odwiedziny naszej strony przez Googlebota. Aby zaś wyjść z filtra ręcznego należy usunąć przyczynę kary, a następnie napisać tzw. prośbę o ponowne rozpatrzenie. Jest to niezbędne – filtr ręczny nakładany jest często na okres nawet i dwóch lat, a wiele z nich jest …. automatycznie przedłużana. Jak widać, samo czekanie nam nie pomoże…

GD Star Rating
loading...
filtr Google, filtr Google, 5.5 out of 10 based on 2 ratings Filtr to kara nałożona na stronę przez algorytm Google za złamanie tzw. Wskazówek Google dla Webmasterów. Kara może być ...