16 marca 2011
Wyszukiwarka Google

Odpowiedź brzmi – TAK. Google używa linków z Facebooka i Twittera w procesie tworzenia wyników wyszukiwania.

Jeszcze w maju 2010 roku Googl nie brały ich pod uwagę, ale … wszystko się zmienia, więc i Google zmieniło swoje podejście w tym zakresie.

To, co jest jednak bardzo ważne tutaj to fakt, że Google stara się jednak także coraz bardziej brać pod uwagę też wiarygodność stron, na których znajdują się te linki – i automatycznie ich autorów. Podobnie jak w przypadku “zwykłych linków”, także i w przypadku Facebooka i Twittera większą wartość mają linki pochodzące ze stron z większą reputacją – co nie oznacza, że ludzie nie zaczną teraz “kupować” znajomych – niedawno jeden z największych serwisów o SEO w Polsce z dnia na dzień pozyskał 1000 fanów na Facebooku. No cóż – nie jest to zabronione :)

Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony w Google? Umów się ze mną na 15 minut bezpłatnych konsultacji. Sprawdzę na czym stoimy i co mogę dla Ciebie zrobić





SEBASTIAN
MIŚNIAKIEWICZ
Autor bloga,
specjalista SEO
Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Expert pomaga rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.

GD Star Rating
loading...
Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inne wpisy z tej kategorii