Co tutaj znajdziesz?

Rok 2013 będzie rokiem analityki internetowej. Działania, jakie Google podjęło w 2012 w strone ograniczenia sztucznego wpływania na budowanie wysokich pozycji stron w wyszukiwarce sprawiają, że coraz większa uwage trzeba poświęcać na analizowanie danych. Jest to ważne zwłaszcza w przypadku sklepów internetowych, które musza mierzyć konwersje prowadzonych przez siebie działań marketingowych. W dziale tym poruszane są ematy poruszające zagadnienia natury analitycznej – konwersje, ROI, Google Analytics.

napisał/a 1334 artykułów na rzecz Bloga SEO

Optymalizacja i pozycjonowanie stron i sklepów internetowych w Google to moja pasja.

Od 2008 roku jako Top Contributor pomagam webmasterom rozwiązywać problemy z widocznością ich stron w Google na Forum Pomocy Google dla Webmasterów, na którym jestem najdłuższym stażem TC w Polsce.

W 2010 roku roku założyłem pierwszego w Polsce bloga SEO skierowanego nie do branży SEO, ale stricte do właścicieli stron, na którym przystępnym językiem przybliżam Wskazówki Google dla Webmasterów, opisuję i komentuję zmiany, jakie zachodzą w algorytmie Google. Publikując wskazówki odnośnie tego, jak rozwijać strony, aby rankowały wysoko w Google, pomagam im zwiększać ruch na stronach z naturalnych wyników wyszukiwania.

SEO to także moje życie zawodowe – firma SEOProfi, której jestem właścicielem, świadczy usługi na rynku polsko, anglo- i niemieckojęzycznym.

Następny wpis: