Co tutaj znajdziesz?

Rok 2013 będzie rokiem analityki internetowej. Działania, jakie Google podjęło w 2012 w strone ograniczenia sztucznego wpływania na budowanie wysokich pozycji stron w wyszukiwarce sprawiają, że coraz większa uwage trzeba poświęcać na analizowanie danych. Jest to ważne zwłaszcza w przypadku sklepów internetowych, które musza mierzyć konwersje prowadzonych przez siebie działań marketingowych. W dziale tym poruszane są ematy poruszające zagadnienia natury analitycznej – konwersje, ROI, Google Analytics.

autor 1380 artykułów opublikowanych na blogu

Jako właściciel firmy SEOProfi pomaga zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych na rynku polsko-, anglo- oraz niemieckojęzycznym.

Bloga założył w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Top Contributor pomaga rozwiązywać te problemy na oficjalnym Forum Pomocy Google dla Webmasterów.

Następny wpis: