Rok 2013 będzie rokiem analityki internetowej. Działania, jakie Google podjęło w 2012 w strone ograniczenia sztucznego wpływania na budowanie wysokich pozycji stron w wyszukiwarce sprawiają, że coraz większa uwage trzeba poświęcać na analizowanie danych. Jest to ważne zwłaszcza w przypadku sklepów internetowych, które musza mierzyć konwersje prowadzonych przez siebie działań marketingowych. W dziale tym poruszane są ematy poruszające zagadnienia natury analitycznej – konwersje, ROI, Google Analytics.

autor 1444 artykułów opublikowanych na blogu

Jako właściciel firmy SEOProfi pomagam zwiększać ruch na portalach tematycznych, generować większą sprzedaż w sklepach internetowych oraz pozyskiwać zapytania od nowych klientów ze stron firmowych.

Bloga, którego czytasz,  założyłem w 2010 widząc ogrom problemów, z jakimi mają do czynienia osoby próbujące samodzielnie wypromować stronę w Google. Od 2011 roku jako Product Ekspert pomagam rozwiązywać te problemy na Forum Pomocy Google dla Webmasterów.

Następny wpis: